logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۹
[ شناسه خبر : ۸۹۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان تاکید کرد

ضرورت تشکیل ستاد مردمی چهلمین سالگرد پیروزی/ نگاه هیئتی و قرآنی نیاز امروز جامعه است

ضرورت-تشکیل-ستاد-مردمی-چهلمین-سالگرد-پیروزی-نگاه-هیئتی-و-قرآنی-نیاز-امروز-جامعه-است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان بر ضرورت تشکیل ستاد مردمی چهلمین سال انقلاب ذیل ستاد  گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری شامگاه شنبه در دومین جلسه ستادی گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، به اهمیت، ظرافت و جایگاه چهلمین سال انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به‌ویژگی محیطی، بین المللی و داخلی و بیرونی نیازمند عملیات ویژه و سنگر بانی از اصول و آرمان‌های انقلاب هستیم. 

وی بابیان اینکه خیلی جدی و فراگیر و گسترده باید به بحث چهلمین سالگرد انقلاب توجه شود، اظهار کرد: دشمن، کشورمان را زیر ذره‌بین قرار داده و جنگ روانی با  خزانه‌داری آمریکا و انگلیس برای ایجاد ناامیدی و یأس در بین مردم به راه انداخته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی با تمام قوا وارد کار شده اند، بنابراین امروز بیش‌ازپیش به نگاه هیئتی و قرآنی در جامعه نیاز است و در این میان تمام واحدهای زیرمجموعه سازمان تبلیغات اسلامی استان باید در دهه فجر حضوری حماسی داشته باشند.

صفی یاری تأکید کرد: باید تشکل‌های مذهبی و واحدهای زیرمجموعه سازمان کارنامه و عملکرد ۴۰ ساله سازمان تبلیغات اسلامی را استخراج و تبیین کنند. 

وی با بیان اینکه دشمن درصدد ایجاد یأس و ناامیدی در کشور است، افزود: دشمن سیاه نمایی می کند و می‌خواهد نقاط قوت کشورمان را به ضعف تبدیل کند. 

صفی یاری بر فعال شدن ظرفیت‌های سازمان بر تبیین و تهیه کارنامه و دستاوردهای ۴۰ ساله سازمان تبلیغات اسلامی تأکید کرد و افزود: تهیه کارنامه ۴۰ ساله سازمان تبلیغات اسلامی نیاز است و باید تهیه شود و همه جهادگونه وارد کار شوند. //ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر