logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۱
[ شناسه خبر : ۸۶۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل اوقاف استان زنجان:

حرکت اربعین پیام روشنی به دشمنان دارد/ شاهد افزایش حضور زائرین در سامرا هستیم

حرکت-اربعین-پیام-روشنی-به-دشمنان-دارد-شاهد-افزایش-حضور-زائرین-در-سامرا-هستیم

مدیرکل اوقاف استان زنجان گفت: حرکت اربعین پیام روشنی به دشمنان دارد.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام جعفر جنتی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از تاریخ 26 مهر ماه موکب اداره کل اوقاف زنجان در شهر سامرا برپا شده است، اظهار کرد: روزانه نزدیک به 20 هزار پرس غذا در بین زائرین توزیع می شود و علاوه بر این توزیع چای، شربت و آب معدنی را نیز در برنامه داریم.

وی با بیان اینکه روزانه حدود 400 خدمت پزشکی نیز به زائرین ارائه می شود، افزود: بیش از 30 نفر در تیم پزشکی به زائرین خدمت رسانی می کنند.

مدیرکل اوقاف استان زنجان بیان کرد: موکب اداره کل اوقاف استان زنجان تا 11 آبان ماه در شهر سامرا به زائرین خدمت رسانی خواهد کرد.

وی با اشاره اینکه امیدواریم این خدمات مورد رضایت امام عصر (عج) و اباعبدالله الحسین (ع) باشد، گفت: به برکت خون شهدا و تدابیر مقام معظم رهبری مراسم اربعین با شکوه خاصی برگزار می شود.

حجت الاسلام جنتی با بیان اینکه امسال نیز شاهد حضور پرشور زائرین هستیم، خاطرنشان کرد: تعداد زائرین در شهر سامرا نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه حرکت اربعین پیام روشنی به دشمنان دارد، گفت: با این راهپیمایی ها انقلاب اسلامی به دنیا صادر خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه سامرا غربت خاصی دارد، اظهار کرد: با تدابیر سردار شریعتی توانستیم خدمات رسانی را مانند سال گذشته در سامرا شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم با ارتقا زیرساخت ها در شهر سامرا شاهد حضور زائرین در طول سال در این شهر باشیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر