logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۹
[ شناسه خبر : ۸۶۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل بازرسی سازمان اوقاف:

امام عصر(عج) فرمانده مراسم عظیم اربعین است/ خدمت رسانی مواکب در شهر سامرا باید گسترش یابد

امام-عصر(عج)-فرمانده-مراسم-عظیم-اربعین-است-خدمت-رسانی-مواکب-در-شهر-سامرا-باید-گسترش-یابد

مدیرکل بازرسی سازمان اوقاف گفت: خدمت رسانی مواکب در شهر سامرا باید گسترش یابد.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام شوذب شیری امروز با حضور در موکب اداره کل اوقاف زنجان در شهر سامرا با بیان اینکه خدمت به زائرین در سامرا ارزشمند است، اظهار کرد: سال گذشته نیز خدمت خوبی را از طرف موکب زنجان در شهر سامرا شاهد بودیم.

وی با اشاره به اینکه خدمت رسانی موکب زنجان در سامرا باعث افتخار است، ابراز کرد: یک هم افزایی را در شهر سامرا در خدمت رسانی به زائرین شاهد هستیم.

مدیرکل بازرسی سازمان اوقاف با اشاره به دلایل انتخاب شهر سامرا برای خدمت رسانی به زائرین عنوان کرد: در شهرهایی مثل نجف و کربلا تعداد مواکب بسیار زیاد است اما در سامرا چنین نیست و به همین خاطر این شهر انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته یک میلیون 800 هزار زائر به سامرا آمدند، خاطرنشان کرد: نکته قابل توجه این است که این تعداد زائر توسط موکب های موجود خدمت رسانی شدند.

حجت الاسلام شیری با تاکید بر اینکه اولویت سیدالشهدا (ع) سامرا است، گفت: سامرا غریب بوده و با این حال دو امام معصوم در این شهر هستند.

وی با بیان اینکه امیدواریم روزی برسد که صدها هتل و مهمانسرا در این شهر ایجاد شود، افزود: سامرا شهر امام زمان (عج) بوده و باید توجه داشت که فرمانده اربعین امام عصر (عج) است.

مدیرکل بازرسی سازمان اوقاف با تاکید بر اینکه توفیق بزرگی است که در سامرا خدمت رسانی شود، اظهار کرد: ما معتقدیم که خدمت رسانی در سامرا مورد رضایت امام عصر (عج) است.

وی با اشاره به اینکه برخی در این شرایط به دنبال ایجاد تفرقه هستند، عنوان کرد: باید با اتحاد و انسجام به جایی برسیم که رضایت امام عصر (عج) جلب شود.

شیری تصریح کرد: باید آنقدر برای امام حسین (ع) کار کنیم تا در زمان ظهور امام زمان(ع) همه ایشان را بشناسند که فرزند حسین(ع) است.

وی با بیان اینکه اکنون تنها حدود 30 میلیون نفر در مراسم اربعین شرکت می کنند، گفت: این در حالی است که 400 میلیون شیعه در جهان داریم.

مدیرکل بازرسی سازمان اوقاف تاکید کرد: باید کاری کنیم تا همه دنیا امام حسین(ع) را بشناسند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر