logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۹
[ شناسه خبر : ۸۵۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف استان زنجان:

همکاری حشدالشعبی با موکب های ایرانی قابل تقدیر است/ شاهد افزایش زائرین در سامرا هستیم

همکاری-حشدالشعبی-با-موکب-های-ایرانی-قابل-تقدیر-است-شاهد-افزایش-زائرین-در-سامرا-هستیم

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف استان زنجان گفت: همکاری حشدالشعبی با موکب های ایرانی قابل تقدیر است.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام موسی موسوی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به خدمت رسانی موکب زنجان به زائرین در شهر سامرا اظهار کرد: امسال نیز همانند سال گذشته توفیق پیدا کردیم تا در قالب موکب اداره کل اوقاف استان زنجان پذیرای زائرین باشیم.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته نیز خدمات خاصی در شهر سامرا ارائه شد، افزود: این خدمت رسانی سبب رضایت زائرین و مسئولان شد.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف استان زنجان با بیان اینکه امسال نیز برای ارائه خدمات مطلوب در سامرا حاضر شدیم، ابراز کرد: تا پایان روز گذشته 20 هزار پرس صبحانه در اختیار زائرین قرار گرفته و نهار و شام نیز به همین شکل بوده است.

وی با اشاره به اینکه نزدیک 30 هزار پرس میان وعده بین زائرین توزیع شده است، گفت: توزیع بیش از 3 هزار لیوان شربت و توزیع شبانه روزی چای از دیگر برنامه های موکب زنجان طی روزهای گذشته بوده است.

موسوی با اشاره به اینکه امسال شاهد افزایش تعداد زائرین هستیم، عنوان کرد: امسال در بحث نان موکب ها نیز استان زنجان خدمات خوبی ارائه کرده و اکنون 12 نانوا در موکب زنجان حضور دارند.

وی با بیان اینکه پخت نان به صورت سه شیفت انجام می شود، ابراز کرد: 15 تن آرد به سامرا آورده ایم تا در بحث نان هیچ کمبودی وجود نداشته باشد.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف استان زنجان با تاکید بر اینکه نان برخی از موکب ها نیز توسط موکب زنجان تامین می شود، گفت: سازمان قصد داشت تا اداره کل اوقاف زنجان در کربلا موکب برپا کند که این موضوع مورد مخالفت ما قرار گرفت چرا که موکب های زیادی در کربلا وجود دارد اما سامرا چنین نیست و به همین خاطر درخواست کردیم تا دوباره در سامرا باشیم.

وی با تاکید بر اینکه خدمت رسانی برای زائرین در شهر سامرا لذت خاصی دارد، عنوان کرد: سامرا شهر امام زمان (عج) بوده و همه ما در اینجا مهمان آن حضرت هستیم.

موسوی با اشاره به اینکه تنها 18 موکب در شهر سامرا مستقر هستند، خاطرنشان کرد: تعداد این موکب ها قابل مقایسه با مواکب مسیر نجف به کربلا نیست.

وی با بیان اینکه حشدالشعبی عراق همکاری بسیار خوبی با موکب زنجان و دیگر موکب های ایرانی دارند، افزود: با همکاری حشدالشعبی 14 خط تلفن در اختیار زائرین قرار دادیم و اینترنت نیز برای استفاده موجود است.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف استان زنجان اظهار کرد: بیش از 30 نفر نیز در تیم پزشکی مشغول خدمت رسانی به زائرین هستند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر