logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۵:۴۷
[ شناسه خبر : ۸۳۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
در آیین رونمایی از مجموعه یادمان عشق و بازی ویدیویی تکاور مطرح شد؛

معین: آینده فضای مجازی در اختیار جریان انقلاب و نیرو های انقلابی خواهد بود

معین:-آینده-فضای-مجازی-در-اختیار-جریان-انقلاب-و-نیرو-های-انقلابی-خواهد-بود

مجموعه یادمان عشق نخستین مجموعه ویدیویی 360درجه از یادمان های دفاع مقدس است همچنین بازی ویدیویی تکاور نبردهایی برای مقابله با تروریست های تکفیری در سوریه و عراق را به نمایش می گذارد.

به گزارش موج رسا; آیین رونمایی از مجموعه یادمان عشق  و بازی ویدیویی تکاور با حضور سردار سپهر، جانشین رییس سازمان بسیج سردار آزادی معاون بازرسی سازمان بسیج و مسلم معین مسوول سازمان رسانه ای بسیج برگزار شد.

آینده فضای مجازی در اختیار نیروهای انقلاب خواهد بود

مسلم معین مسئول فضای مجازی سازمان بسیج مستضعفین در آیین رونمایی از بازی تکاور و مجموعه یادمان عشق اظهار کرد: مجموعه قرارگاه فضای مجازی بسیج با تمرکز بر هم‌افزایی در کنار رسانه‌های رسمی در حوزه فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، شبکه سایبری انقلاب اسلامی با محوریت بسیج تشکیل شده است.

معین گفت: قرارگاه فضای مجازی در یک روش نوین در هر ۱۳ لایه از حوزه زیرساخت تا حوزه خدمات‌محور و انیمیشن ورود کرده و حضوری اثرگذار خواهد داشت.

وی تصریح کرد: امروز دو محصول در حوزه بازی و انیمیشن رونمایی خواهد شد. یکی از آن‌ها مربوط است به زیارت یادمان‌های شهدا در مناطق مختلف کشور و دیگری هم بازی ویدیویی مبتنی بر بازی موبایل تحت عنوان “تکاور” است که از رویارویی مدافعان حرم با ترویست‌ها روایت می‌کند.

مسئول فضای مجازی سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: با اطمینان خاطر عرض می‌کنم که آینده فضای مجازی در اختیار جریان انقلاب و نیروهای انقلابی خواهد بود.

 محسن رضایی:  ابوظبی و عربستان آتش بیار معرکه در منطقه هستند

سرلشکر محسن رضایی عضو تشخیص مصلحت نظام در آیین رونمایی  در آیین رونمای از بازی تکاپو و مجموعه یادمان عشق که در سالن خبرگزاری فارس برگزار می‌شود اظهار کرد: وقتی وارد بیمارستان‌ها شدم، از همه اقوام خوزستانی شهید و مجروح شده بودند. ترور کور که گفته می‌شود همین است یعنی ماسکی روی اهداف اصلی می‌زنند تا نیت باطنی‌شان مشخص نشود.

رضایی گفت: به عیادت مادر مجروحی رفتم که محمدش هم مجروح شده بود و دو ساعت قبل به او خبر داده بودند که فرزندش شهید شده است. مادرش می‌گفت که شب قبل از شهادت در هیئت مرتبا شعار “لبیک یاحسین” را تکرار کنم. همین حادثه و حوادث مشابه نشان می‌دهد که دشمنان ما برخلاف تبلیغات حقوق بشری هدفشان در طول ۴۰ سال گذشته مقابله با این انقلاب و دست‌آوردهای ملت ایران است.

وی بیان کرد: دشمنان در هر مرحله‌ای هم با یک ابزار متفاوت وارد می‌شوند. در دهه اول انقلاب در سیستان و بلوچستان، کردستان و خوزستان ندای خودمختاری و تجزیه‌طلبی سر می‌دادند. سال ۶۰ منافقان شروع کردند و در همین تهران، روزانه ۴۰ یا ۵۰ نفر از ما شهید و همین حدود هم از آن‌ها کشته می‌شدند و ۱۰۰ نفر هم مجروح می‌شدند.

عضو تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: باز در همین دوران صدام حسین را در با چند هزار تانک و نفربر وارد ۵ استان کشورمان شدند. بعد از جنگ تا مدتی خاموش بودند اما ۵ سال است که حادثه‌آفرینی‌های جدیدی در حوزه اقتصاد و امنیت به راه انداخته‌اند.

رضایی اضافه کرد: آن‌ها دیدند که در جنگ سخت همواره از ما شکست خورده‌اند و آسیب جدی دیده‌اند. آن‌ها امروز دست روی فشارهای اقتصادی گذاشته‌اند و مردم را هدف گرفته‌اند. آن‌ها حتی به چینی‌ها و هندی‌ها هم گفتند که تا پایان امسال کار ایران تمام است و دیگر با آن‌ها قرارداد نفتی نبندید.

وی با بیان اینکه سرمنشا کار آمریکا و اسرائیل هستند افزود:  معرکه‌بیارهای منطقه‌ای مانند ابوظبی و عربستان و برخی از کشورهای به میدان آمده‌اند تا نقش‌آفرینی کنند‌. ما در گذشته هم این دو کشور را در کنار صدام و منافقان دیده‌ایم.

رضایی گفت: مسئولان ما در برهه‌ای باب دوستی با امارات و عربستان را باز کردند و در برجام هم همین اتفاق افتاد. دشمنان قصد ضربه زدن به ما از طریق فشار مجازی و اقتصادی را دارند

فرمانده سابق سپاه پاسداران وظیفه مردم  در جنگ اقتصادی را این گونه تشریح کرد: در چنین شرایطی مردم باید به صحنه بیایند و مشخص است که کاری از دست نهادهای دولتی برنمی‌آید. تعجب می‌کنم که ۵ سال از شروع جنگ اقتصادی گذشته اما مردم، خبرنگاران و دانشگاه‌های ما در صحنه حاضر نیستند. ایران در سال اول حتی نتوانست یک تپه را هم آزاد کند اما در سال‌های بعد که مردم به میدان آمدند ورق برگشت.

وی اضافه کرد: اگر مردم وارد نشوند و دولت بخواهد با سیستم حکومتی و وزارتخانه‌ای کار را پیش ببرد، روز به روز بر تعداد بی‌کار‌ها افزوده می‌شود‌. از بسیج می‌خواهم که کار را به صورت مردمی پیش ببرد و مردمی بماند. مردمی کردن اقتصاد و رسانه‌ها تنها راه عبور از وضعیت فعلی است.

بنابراین گزارش مجموعه یادمان عشق نخستین مجموعه ویدیویی 360درجه از یادمان های دفاع مقدس است همچنین بازی ویدیویی تکاور  نبردهایی برای مقابله با تروریست های تکفیری در سوریه و عراق را به نمایش می گذارد.
در این مراسم از خانواده شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده و عوامل تولید مجموعه یادمان عشق و بازی تکاور تقدیر به عمل آمد.

منبع: دانا

انتهای پیام/

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر