logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۱
[ شناسه خبر : ۸۱۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین فرمانده سپاه استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا خبر داد

برگزاری دسته عزاداری هیئت رزمندگان اسلام در زنجان همزمان با نخستین روز محرم

برگزاری-دسته-عزاداری-هیئت-رزمندگان-اسلام-در-زنجان-همزمان-با-نخستین-روز-محرم

جانشین فرمانده سپاه استان زنجان از برگزاری دسته عزاداری هیئت رزمندگان اسلام در زنجان همزمان با نخستین روز محرم خبر داد.

ابوالفضل طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری دسته عزاداری هیئت رزمندگان اسلام در زنجان همزمان با نخستین روز ماه محرم اظهار کرد: این دسته عزاداری از ساعت ۱۶:۳۰ فردا از مزار شهدای پایین به سمت امامزاده سیدابراهیم(ع) حرکت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ماه محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر است، ابراز کرد: بنا به فرمایش امام خمینی(ره) این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه مردم پایتخت شور و شعور حسینی ارادت ویژه‌ای به خاندان عصمت و طهارت دارند، خاطرنشان کرد: برهمین اساس هیئت رزمندگان اسلام نیز سابقه طولانی در برپایی مراسمات از دوران دفاع مقدس تاکنون دارد.

وی بیان کرد: طبق روال سالهای گذشته نخستین مراسم آغاز ماه محرم با حرکت دسته عزاداری با حضور آحاد مختلف مردم، رزمندگان اسلام، پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و خانواده‌های شهدا و ایثارگران خواهد بود.

طهماسبی با بیان اینکه این مراسمات می‌تواند سبب انسجام جوانان و حضور پرشور جوانان و آحاد مختلف مردم برای تولی و تبری باشد، عنوان کرد: تمام پیش‌بینی های لازم برای حرکت این دسته عزاداری انجام شده است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر