logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۶
[ شناسه خبر : ۸۰۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 6 دقیقه ]
فرمانده سپاه استان زنجان:

آغاز رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) 2 در زنجان/ دشمن نمی‌تواند روحیه شهید حججی‌ها را از ملت ایران بگیرد/بسیجیان قدمی که به سمت ایران کج شود را کوتاه می‌کنند

آغاز-رزمایش-اقتدار-عاشورایی-سپاهیان-محمد-رسول‌الله-(ص)-2-در-زنجان-دشمن-نمی‌تواند-روحیه-شهید-حججی‌ها-را-از-ملت-ایران-بگیرد-بسیجیان-قدمی-که-به-سمت-ایران-کج-شود-را-کوتاه-می‌کنند

فرمانده سپاه استان زنجان از آغاز رزمایش و نمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) 2 از امروز در زنجان خبر داد.

سردار جهانبخش کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به رزمایش و نمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) 2 در زنجان اظهار کرد: این رزمایش از امروز در زنجان آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه این رزمایش به صورت ستون کشی در همه شهرها آغاز خواهد شد، ابراز کرد: این رزمایش در نهایت با آمادگی و تمرینات تاکتیکی و دفاعی گردانهای بسیج خاتمه خواهد یافت.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان بیان کرد: گردانهای بیت المقدس، امام حسین(ع)، امام علی(ع)، گردانهای عاشورا و سایر گردانهای بسیج آماده مقابله با هرگونه تهدیدات و فتنه دشمنان هستند.

وی با بیان اینکه بخش دیگر این رزمایش خدمات رسانی به مردم مناطق محروم است، خاطرنشان کرد: 115 گروه جهادی از امروز تا آخر شهریور ماه در مناطق محروم روستایی و حاشیه شهرها به مردم شهید پرور خدمات رسانی خواهند کرد.

سردار کرمی افزود: این خدمات رسانی در زمینه های عمرانی، علمی، فرهنگی، مشاوره‌ای، ویزیت و درمان رایگان و غیره خواهد بود.

رزمایش اقتدار عاشورایی با حضور جمع کثیری از بسیجیان استان زنجان با رمز یا محمد رسول الله در زنجان برگزار شد.

با حضور آحاد بسیجیان و با رمز یا رسول الله رزمایش اقتدار عاشورایی در زنجان آغاز به کار کرد.این رزمایش از دو نقطه میدان ارتش و مزار بالای زنجان آغاز شد.

بسیجیان زنجانی با حرکت از این دو نقطه در مزار شهدای پایین زنجان برای ارج نهادن به مقام شامخ شهدای گرانقدر نظام اسلامی گرد هم آمده و با آرمان های شهدا بیعت کردند.

این رزمایش با هدف حفظ و ارتقای سطح آمادگی دفاعی بسیجیان استان با حضور گردان‌های مختلف بسیجی از صبح امروز دهم شهریور ماه برگزار شد.

حضور در تیپ سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از دیگر برنامه های این رزمایش بود،همچنین 115 گروه جهادی در قالب این رزمایش برای خدمات رسانی به مردم محروم به مناطق مختلف استان اعزام شدند.

این رزمایش با هدف نمایش انسجام و اقتدار بسیج،کمک به کار آمدی نظام،ایجاد فرهنگ جهاد در جامعه ،تداعی رزمایش عظیم محمد رسوالله در زمان اعزام رزمندگان به جبهه های حق علیه باطل برگزار شده است تا تا نسل جدید  و بسیجیان آمادگی کافی را برای انجام عملیات های مختلف در زمان های بحرانی و نیاز کشور داشته باشند.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان در این رزمایش،اظهار داشت: غدیر واقعه مهم تاریخ اسلام است چرا که پیامبر گرامی اسلام برای بعد از خود تکلیف امامت و ولایت را در جامعه اسلامی را مشخص کرده و گفتند علی وصی و امام بعد از من برای امت اسلامی است.

سردار جهانبخش کرمی با بیان اینکه 120 هزار نفر در واقعه غدیر حاضر بودند و با امام علی (ع) بیعت کردند،افزود: اما پس از مدتی بیعت خود را شکسته و دچار نفاق شدند.

وی ادامه داد: اما امروز ملت شهید پرور، نجیب، شجاع، ولایی و انقلابی ایران اسلامی کاری کردند که امام خمینی (ره) فرمود:" در عصر رسول الله از این ملت نبود" و مقام معظم رهبری فرمودند:"همه مردم بسیجی هستند"

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: در این ماه امام حسین (ع) با قمر بنی هاشم،حضرت علی اکبر و علی اصغر با هدف احیای امر به معروف و نهی از منکر و ایستادگی در برابر قدرت ظالمان و یزیدیان زمان، به قربانگاه می رود.

سردار کرمی با بیان اینکه احیای دین و اصلاح امور جامعه هدف قیام امام حسین (ع) بود،افزود: مسیر حضرت سید الشهدا صراط مستقیم و عاشورا روز بصیرت بود، وقتی امان نامه آوردند قمر بنی هاشم فرمودند همه دنیا را بدهید من یک تار موی مولایم را به همه شما نمی دهم.

وی امروز را روز امتحان الهی عنوان کرد و گفت: باید در مقابل یزدید زمان سربلند و سرافراز ایستادگی کنیم،همانطور که استکبار در کربلا جمع شدند و همه اهل بیت را شهید کنند امروز استکبار و یزیدیان زمان برای خاموش کردن نور اسلام تلاش می کنند.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به دیدگاه امام خمینی (ره) در خصوص بسیجیان، گفت: امام فرمود:"من دست و بازوی شما پیشکوستان بسیجی را می بوسم و به این بوسه افتخار می کنم،همانگونه که مقام معظم نیز فرمود بسیجیان آیات الهی هستند.

سردار کرمی تحمیل جنگ هشت ساله را از توطئه های آمریکا با همکاری کشورهای جهان علیه نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: هدف دشمن اشغال ایران در 10 روز بود اما ملت ایرانی کاری کردند دشمن از ادامه روند پیشروی بازماند.

وی با بیان اینکه سرتاسر دوران دفاع مقدس پیروزی،سربلندی و عزت بود،افزود: صحنه های دفاع مقدس زیباترین صحنه های تاریخ بود که توسط ملت ایران ثبت شد.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: پس از دوران دفاع مقدس نیز جبهه استکبار ساکت نشد و به جنگ نرم و نفوذ روی آورد تا روحیه سلیمانی ها، فهمیده ها و حججی ها را از ملت ایران بگیرد.

سردار کرمی با اشاره به شکست مفتضحانه استکبار جهانی در جنگ های منطقه ای از جمله جنگ های 32 و 22 و 80 و سه روزه،گفت: استکبار هر چه تلاش کرد نتوانست در عراق،یمن، فلسطین و لبنان در مقابل جبهه مقاومت، قد علم کند.

وی ایجاد فتنه در داخل کشور را از توطئه های شیطان بزرگ در نظام اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: فکر می کردند می توانند با صلح نامه و دستکش مخملی کار خود را انجام دهند.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: دشمن با همه توان برای ضربه زدن به نظام اسلامی اقدام کرده و 39 سال با شکست مواجهه شده است، تکلیف همه رزمندگان و بسیجیان گوش به فرمان امام و رهبری بودن است.

سردار کرمی گفت: به فرموده مقام معظم رهبری بسیجیان از اقشار مختلف در صحنه علم، صنعت، اقتصاد، عمران و آبادی، امنیت و دفاعی در صحنه آماده هستند.

وی با بیان اینکه صهیونیست و آمریکایی ها ارزش های انقلاب اسلامی را هدف قرار داده و علیه نهادهای ارزشی اقدام کرده و برای اسلام زدایی و قرآن زدایی تلاش می کنند،افزود:باید گوش به فرمان رهبری برای گذر را مشکلات بود.

این مسئول با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی در سراسر کشور،بیان داشت: این رزمایش با نام مقدس پیامبر اکرم با دو هدف برگزار شد.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان آمادگی برای دفاع از انقلاب اسلامی، دین خدا و ادامه راه سید الشهد را از اهداف این رزمایش عنوان کرد و گفت: بسیجیان دست،پا و سری که به نظام اسلامی دراز شود را کوتاه می کنند.//ن

//س

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر