logo
امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۹
[ شناسه خبر : ۷۹۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
در مراسم هماهنگی برنامه های ماه محرم عنوان شد؛

عظمت حضور مردم در هشتم و یازدهم محرم مایه غرور جهان تشیع است/ضرورت فرهنگ سازی طرح نیابتی ذبح قربانی

عظمت-حضور-مردم-در-هشتم-و-یازدهم-محرم-مایه-غرور-جهان-تشیع-است-ضرورت-فرهنگ-سازی-طرح-نیابتی-ذبح-قربانی

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: عظمت حضور مردم در هشتم و یازدهم محرم که به عنوان همایش ملی زنجان محسوب می شود،مایه غرور برای همه جهان تشیع است.

به گزارش موج رسا; رسانه استانی و هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان در خصوص اجتماع بزرگ عزاداران پایتخت شور و شعور حسینی در ایام محرم در محل صدا و سیمای مرکز زنجان تشکیل شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان درجلسه هماهنگی مراسم عزاداری موکب عزاداران حسینیه اعظم زنجان همزمان با هشتم محرم از آمادگی این مرکز برای به تصویر کشیدن حماسه حضور حسینی مردم پایتخت شور وشعور حسینی خبرداد.

لطیفی عظمت حضور مردم در این همایش ملی را مایه غرور برای همه جهان تشیع دانست.

وی بهره مندی از همه ظرفیتهای استان برای به تصویر کشیدن عظمت این حماسه بزرگ را ضروری خواند.

رییس هیات امنای مسجد حسینیه اعظم زنجان هم در این جلسه از عملکرد شبکه اشراق در به تصویر کشیدن حضور حماسی مردم استان در مراسم عزداری حسینیه اعظم زنجان و جهانی شدن آوازه این حضور قدردانی کرد.

غم پرور تلاش برای فرهنگ سازی طرح نیابتی ذبح قربانی درمراسم عزاداری حسینیه اعظم را ضروری دانست.

گفتنی است، پیش بینی اسکان مهمانان ،پارکینگ وسایط نقلیه، آماده سازی مسیر عزداری وتلاش برای هماهنگی های بین بخشی برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این مراسم از دیگر مباحث این جلسه بود.

دراین جلسه اعلام شد سال گذشته 2800 دقیقه برنامه زنده از این حماسه حضور ازشبکه استانی اشراق،شبکه های سراسری و بین المللی پخش شده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر