logo
امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۶
[ شناسه خبر : ۷۷۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین در نقد عملکرد وزیر مسکن و شهرسازی:

اگر آخوندی توان مدیریت فضای آشفته بازار مسکن را ندارد، استعفا دهد/ مدیران غربگرای دولت تمام نگاه‌ها را معطوف به خارج از مرزها کرده اند

اگر-آخوندی-توان-مدیریت-فضای-آشفته-بازار-مسکن-را-ندارد،-استعفا-دهد-مدیران-غربگرای-دولت-تمام-نگاه‌ها-را-معطوف-به-خارج-از-مرزها-کرده-اند

بحران‌های اقتصادی حاکم در جامعه در بخش تولیدات، سکه، ارز و افزایش ویرانگر نقدینگی در سیستم بانکی از آنجای نشأت گرفت که مدیران غربگرا و فرصت طلب دولت تدبیر و امید تمام نگاه‌ها را معطوف به خارج از مرزها کرده و از اقتصاد مقاومتی غفلت ورزیدند.

به گزارش موج رسا;  120 نفر از اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین در نقد عملکرد وزیر مسکن و شهرسازی بیانیه ای منتشر کردند. متن این بیانیه به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم
سوره مبارکه الحدید بخشی از آیه ۲۵
لَقَد أَرسَلنا رُسُلَنا بِالبَیِّناتِ وَأَنزَلنا مَعَهُمُ الکِتابَ وَالمیزانَ لِیَقومَ النّاسُ بِالقِسطِ

در تفکر اسلامی، ریاست بر مردم به عنوان یک مسئولیت سنگین و خطیر محسوب می‌شود، بر خلاف فرهنگ غیردینی، که ریاست را فرصتی برای سریع‌تر رسیدن به هواهای نفسانی و بهره‌مندی هرچه بیشتر از قدرت و ثروت می‌دانند.
پیامبر گرامی اسلام ( صلی الله علیه و آله و سلم) نیز درکلامی شیوا، در این باره فرموده‌اند که
« سَیِّدُ الْقَوْمِ‏ خَادِمُهُمْ‏ » رئیس هر قوم، خدمتگزار آن‌ها است.
بحران‌های اقتصادی حاکم در جامعه در بخش تولیدات، سکه، ارز و افزایش ویرانگر نقدینگی در سیستم بانکی از آنجای نشأت گرفت که مدیران غربگرا و فرصت طلب دولت تدبیر و امید تمام نگاه‌ها را معطوف به خارج از مرزها کرده و از اقتصاد مقاومتی غفلت ورزیدند.
التهاب در بخش مسکن و افزایش اجازه بهاء چند برابری درجامعه قشرآسیب پذیر و مستاجران را کلافه کرده است و نگاه وزیر مسکن و شهرسازی، معاونین و مشاورین وی نیز بر طبقاتی بودن اقشار دامن می‌زند و التهاب‌های موجود را نشأت گرفته از سیاست‌های انقلابی در بخش مسکن می‌دانند.
بسیج دانشجویی همراه با آحاد مردم خشم و انزجار خود را از سیاست‌های وا داده در بخش مسکن از سوی وزیر اعلام و به نمایندگان مجلس اخطار می‌دهیم اگر لابی‌های پشت پرده دوباره سبب شود تا مطالبه حقیقی مردم توسط آنها نادیده گرفته شود تا برکناری وزیر مسکن ساکت نخواهیم نشست.
از مسئولان بلندپایه نظام درخواست داریم تا دیرنشده نگاه واقع بین به مسائل کشور داشته باشند و همه چیز را حبابی تصور نکنند.
از مسئولان درخواست داریم با اتخاذ سیاست‌های درست و تصمیم عقلانی جلوی سوداگری در این بخش را گرفته و با امیدآفرینی و فعال سازی سیستم بانکی در ارائه تسهیلات ساخت و ساز این مشکل را حل کنند.
قیمت گذاری در ارزش ملک و تعیین قیمت اجاره بهاء در مناطق مختلف کشور می‌تواند تورم در این بخش را مهار کند.
ما دانشجویان بسیج دانشگاه‌های استان قزوین در پایان به مسئولان خاصه به وزیر مسکن و شهرسازی یادآور می‌شویم که خداوند بزرگ پیغمبران را به شرط رعایت عدل و قسط به رسالت مبعوث نمود و اگر در جامعه ای عدل و قسط نباشد ریاست مسئولان در آن منصب غیرقانونی و ظلم آشکارخواهد بود و اگر توان حل مشکل ندارید لااقل آزاده مرد باشید و استعفاء دهید.

منبع:شبکه اطلاع رسانی راه دانا

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر