logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۲
[ شناسه خبر : ۷۶۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در جوار شهدای گمنام زنجان انجام شد؛

استقبال مردم زنجان از کاروان زیر سایه خورشید/ویژه برنامه جشن میلاد در زنجان برگزار می شود

استقبال-مردم-زنجان-از-کاروان-زیر-سایه-خورشید-ویژه-برنامه-جشن-میلاد-در-زنجان-برگزار-می-شود

کاروان زیر سایه خورشید عصر دیروز وارد زنجان شد و در جوار شهدای گمنام،مورد استقبال بی نظیر مردم زنجان قرار گرفت.

به گزارش موج رسا; همزمان با ایام دهه کرامت، کاروان «زیر سایه خورشید» شامل تعدادی از خادمان آستان قدس رضوی،در مقبره شهدای گمنام شهر زنجان حضور یافته و مورد استقبال مردم قرار گرفتند.

این کاروان با دردست داشتن پرچم متبرک حرم امام رضا (ع)، حال و هوای شهر زنجان را معنوی کردند.

دبیر اجرایی ستاد زیر سایه خورشید در زنجان در گفت و گو با خبرنگار موج رسا، اظهار داشت:کاروان خادمان رضوی از دیشب در زنجان حضور یافته و امروز هم با حضور این کاروان برنامه های مختلفی در شهر زنجان برگزار می شود.

مهدی رسولی خاطرنشان کرد: یازدهمین دوره جشن‌های زیر سایه خورشید، آغاز شده است و به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، چهل عنوان برنامه در استان زنجان برگزار می شود.

وی با اشاره به برنامه های کاروان زیر سایه خورشید در زنجان، بیان داشت: امروز بازدید از پادگان تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان، دیدار با خانواده شهدا،بازدید از کارخانه مس،حضور تصادفی در یکی از دفاتر ثبت ازدواج،حضور در بیمارستان آیت الله موسوی زنجان از برنامه های خادمان رضوی در زنجان است. 

وی افزود: همچنین برگزاری عصر شعر ملکوت، بازدید از مسجد امام رضا (ع) و زینبیه اعظم از دیگر برنامه‌ها در دومین روز محسوب می‌شود.

دبیر اجرایی ستاد زیر سایه خورشید در زنجان با اشاره به برنامه های این کاروان در شهرستان طارم، بیان داشت: در روز سوم دیدار با امام جمعه طارم، دیدار با مردم روستاهای وزنه سر، سرخه سنگ و خساره، درام، تازه کند و حضور در مسجد شهر چورزق و برگزاری مراسم شب میلاد در مسجد صاحب الزمان آببر از برنامه های خادمان رضوی در طارم است. 

رسولی از دیدار مردمی خادمان رضوی در روستاهای باغ مطهری و پاسار و دیدار مردمی در کوی وحدت زنجان در چهارمین روزحضور این کاروان خبرداد و گفت: روز پنج شنبه چهارم مرداد نیز دیدار با علما،کانون اصلاح و تربیت زنجان،حضور در گلزار شهدا از دیگر برنامه های پیش بینی شده است. 

وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه هئیت ثارالله زنجان با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری و مولودی خوانی حاج سید مهدی میرداماد در روز چهارم مرداد،افزود: برنامه های کاروان زیر سایه خورشید به صورت هدفدار برگزار می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر