logo
امروز : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۲

خطر سقوط کشور در فروچاله جمعیتی

عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور زنجان با بیان اینکه در بحث فرزندآوری فرهنگ‌سازی مهم‌ است، گفت: زیرا با پیری جمعیت روبرو هستیم اگر در مدت پنج سال آینده نرخ باروری افزایش پیدا نکند و به 10 میلیون نفر نرسد ایران به چاله جمعیتی می‌افتد.

مشارکت ۲۳ درصدی زنجانی‌ها در انتخابات دور دوم مجلس

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان از مشارکت ۲۳ درصدی زنجانی‌ها در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: در این دوره نبی‌اله‌ محمدی و احمد بیگدلی راهی مجلس شورای اسلامی شدند.

ترویج اخلاق رضوی همزمان با دهه کرامت

رئیس آموزش و پرورش ماهنشان با بیان اینکه ترویج اخلاق رضوی، اهداف برنامه‌های دهه کرامت است گفت: هدف اصلی بزرگداشت این دهه، گرامیداشت ولایتمداری، حفظ ارزش‌های دینی اسلامی و همینطور ترویج اخلاق رضوی و نشاط در جامعه است.

دهه کرامت، دهه انس با زندگی کریمانه است

امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه دهه کرامت، دهه انس با زندگی کریمانه است گفت: ایام دهه کرامت بهترین فرصتی است که با خصوصیات این بزرگواران امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) آشنا شویم و خود را به زیست کریمانه عادت دهیم.

فعالیت ۴۹۱ شعبه اخذ رای در 2 حوزه انتخابیه زنجان+ فیلم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با اشاره به فعالیت ۴۹۱ شعبه اخذ رای در دو حوزه انتخابیه زنجان گفت: از این تعداد ۲۸۹ شعبه ثابت و ۲۰۲ شعبه به صورت سیار در نظر گرفته شده است.