logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۱
[ شناسه خبر : ۷۵۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
با حضور مردم و مسئولان؛

زنجان در سالروز شهادت امام صادق(ع) به سوگ نشست

زنجان-در-سالروز-شهادت-امام-صادق(ع)-به-سوگ-نشست

همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) برنامه های سوگواری و عزاداری در پایتخت شور و شعور حسینی برگزار شد.

به گزارش موج رسا در سالروز شهادت ششمین اختر تابناک ولایت حضرت امام جعفر صادق(ع) اماکن متبرکه، مساجد و حسینیه ها در استان زنجان سیاه پوش و غرق در ماتم شده است.

به همین مناسبت آیین عزاداری ششمین امام همام شیعیان جهان، آیین سوگواری شب گذشته در آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان و بقاع متبرکه برگزار و در این آیین ها، ارادتمندان به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در سوگ شهادت حضرت امام صادق (ع) رییس مذهب جعفری، اشک ماتم ریختند.

 همچنین همزمان با شب شهادت امام جعفر صادق (ع)،هیات های مذهبی، مجالس عزا و سوگواری را با حضور قشرهای مختلف مردم برگزار کردند.

مراسم های ویژه شهادت این امام همام از دیروز در کوی و برزن شهر زنجان آغازشده و این مراسم ها امروز هم ادامه دارد.

ويژه مراسم سالروز شهادت امام صادق(ع) همچنين با حضور خواهران حوزه علميه الزهرا(س) نيز  با سخنرانی يكی از اساتيد حوزه علميه برگزار شد.  مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار موج رسا،با اشاره به برنامه های استان زنجان به مناسبت شهادت امام صادق (ع)،بیان داشت: 170 نفر مبلغ اعزام در قالب 350 مبلغ که از این تعداد 20 نفر مبلغه هستند به مناسبت شهادت امام صادق (ع) به مناطق مختلف استان اعزام می شوند.

حجت الاسلام صفی یاری از برگزاری 67 ویژه برنامه توسط مبلغین مستقر خبر داد و گفت: 24 مراسم عزاداری نیز در هئیت های شاخص استان برگزار می شود.

وی افزود: مساجد دارای امام جماعت نیز ویژه برنامه های مختلفی را در این ایام برگزار می کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر