logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۸
[ شناسه خبر : ۷۱۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان مطرح کرد؛

ولایتمداری ویژگی منحصر به فرد حضرت خدیجه (س) / سرزنش قریش خللی در اراده پولادین حضرت خدیجه وارد نکرد

ولایتمداری-ویژگی-منحصر-به-فرد-حضرت-خدیجه-(س)-سرزنش-قریش-خللی-در-اراده-پولادین-حضرت-خدیجه-وارد-نکرد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: ولایتمداری و دفاع همه جانبه از اسلام و قرآن ویژگی منحصر به فرد حضرت خدیجه (س) بود.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام مسعود صفی یاری صبح شنبه در جمع کارکنان تبلیغات اسلامی استان زنجان، افزود: حضرت خدیجه (س) شخصیتی است که تمام زندگی خویش را وقف اسلام و ترویج آموزه‌های نورانی قرآن کرد. 

وی اظهار کرد: حضرت خدیجه شایسته‌ترین زن، بهترین همسر و دوست داشتنی‌ترین مادری است که دنیا برخود دیده و جهان اسلام به خود می‌بالد که چنین شخصیتی را به‌عنوان الگو و اسوه خود قرار داده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: در روزگار تنهایی پیامبر گرامی اسلام و غربت اسلام با جهاد مالی و مبانی به یاری دین خدا شتافت در این راه از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نشد.

صفی یاری تاکید کرد: این بانوی بزرگوار  سختی های زیادی در راه ترویج آموزه‌های دینی کشید و سرزنش و ملامت قریش و دشمنان اسلام کوچک‌ترین خللی در اراده پولادین و ایمان راسخ ایشان وارد نکرد.

وی افزود: حضرت خدیجه (س) از سویی همسری فداکار، از سویی مشاوری امین، از سوی دیگر سربازی جان برکف ودر عین حال انیس و مونس پیامبر اعظم (ص) بود و فرزند پاک و پربرکتی چون حضرت فاطمه زهرای مرضیه (س) را در دامن پرمهرش تربیت کرد و به جهان هدیه داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان ابراز کرد: بانوان و دختران مسلمان جهان به‌ویژه ایران اسلامی باید با تأسی به حضرت خدیجه (س)، ولایتمداری و دفاع همه جانبه از اسلام و قرآن را مدنظر قرار داده و خدیجه‌وار در خط مقدم مبارزه با کفر، نفاق و فساد حرکت کنند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر