logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۹:۴۱
[ شناسه خبر : ۷۱۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

«اجرای سند ۲۰۳۰ در برخی مدارس کشور»

«اجرای-سند-۲۰۳۰-در-برخی-مدارس-کشور»

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت که برخی از مفاد سند ۲۰۳۰ در برخی از مدارس کشور علیرغم ممنوعیت اجرای این سند، اجرا می‌شود.

به گزارش موج رسا; محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی زمزمه‌ها درباره اجرا شدن سند 2030 در برخی مدارس کشور، گفت: در برخی از مدارس یا در بخشی از آموزش و پرورش سند 2030 تدریس می‌شود و البته این کار به صورت سازمانی و تشکیلاتی  انجام نمی‌شود.

وی با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش طی بخشنامه‌ای اجرای سند 2030 در مدارس را ممنوع کرده ، ادامه داد: متاسفانه برخی از مدیران کاسه داغ‌تر از آش شده‌اند و  از دستور وزیر تبعیت نمی‌کنند.

نماینده مردم کرمان در مجلس با بیان اینکه گزارشاتی از نحوه اجرایی شدن سند 2030 در برخی مدارس به کمیسیون آموزش مجلس واصل شده، افزود: در این گزارشات که به کمیسیون واصل شده، آمده که برخی سخنرانان به مدارسی دعوت شده‌اند و مواردی را مطرح کرده‌اند که دقیقاً در سند 2030 ذکر شده است.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار داشت: امیدواریم با بخشنامه‌ای که وزارت آموزش و پرورش در زمینه سند 2030 داشته، از آغاز سال تحصیلی 97 شاهد اینگونه مشکلات نباشیم.

انتهای پیام/

منبع خبر: راه دانا

فرم ارسال نظر