logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۱
[ شناسه خبر : ۶۵۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

کاربران در ابتدای کار تلگرام چه نظری درباره آن داشتند؟

کاربران-در-ابتدای-کار-تلگرام-چه-نظری-درباره-آن-داشتند؟-


کاربران تلگرام در شروع کار این پیام‌رسان نظرات قابل تأملی درباره عملکرد آن داشتند که چند مورد از آنها را مرور می‌کنیم.

به گزارش موج رسا; طی چند سال اخیر با افزایش سرعت اینترنت،  پیام‌رسان‌های مختلفی طراحی و وارد بازار شدند. پیام‌رسانی‌هایی مانند وایبر، واتس‌اپ و تلگرامکه البته خارجی بودند و با وجود ویژگی‌های خوبشان، نقص‌ها و نقاط ضعف بسیاری نیز داشتند از جمله افت سرعت و تاخیر در انتقال داده‌ها که  نارضایتی کاربران را به دنبال داشت.

محبوبیت برخی از آنها چندان طول نکشید و  از میدان به در شدند؛ مانند وایبر که در رقابت با پیام‌رسان‌های دیگر چندان خوب ظاهر نشد و عرصه را به واتساپ و به‌ویژه تلگرام  واگذار کرد.

در پی نامگذاری سال جاری به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری، یکی از کارهایی که اتفاقا تاکید زیادی  بر آن شد، جایگزینی پیام‌رسان‌های داخلی به جای مشابه‌های خارجی بود. اما با وجود حمایت روزافزون کاربران از پیام‌رسان‌های داخلی، انتقادهایی  بر آن‌ها وارد است که البته بعضا به‌جاست. باید دید آیا پیام‌رسانی مانند تلگرام از ابتدا همین گونه بوده‌ و نقص و ضعفی نداشته است؟

تصویری که در ادامه ارائه شده است انتقادهای برخی از کاربران از پیام‌رسان تلگرام است که مربوط به اوایل استفاده از آن یعنی سال 93 و 94 است و اتفاقا بسی جای تأمل دارد. 

کاربران در ابتدا چه نظری درباره تلگرام داشتند؟

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر