logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۳
[ شناسه خبر : ۶۵۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان خبرداد

اتمام ساخت نیم ضریح حرم امامین عسکرین در زنجان/مردم با مراجعه به ستاد عتبات از ضریح بازدید کنند

اتمام-ساخت-نیم-ضریح-حرم-امامین-عسکرین-در-زنجان-مردم-با-مراجعه-به-ستاد-عتبات-از-ضریح-بازدید-کنند

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان گفت: کار ساخت نیم ضریح حرمین شریفین امامین عسکرین در زنجان به پایان رسیده است.

به گزارش موج رسا; مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان در بازدید از نیم ضریح حرمین شریفین امامین عسکرین با تاکید بر اینکه ساخت این نیم ضریح در استان زنجان یک کار عظیم فرهنگی است گفت: این برای هم استانی ها وهمه مردم ایران افتخار بزرگی است.

صفری با بیان اینکه صدا و سیمای مرکز زنجان برای انعکاس این کار عظیم همچون گذشته آمادگی کامل دارد، افزود: تمام ظرفیت ها ی رسانه به کارگرفته خواهد شد تا بتوانیم قدمی برای اهل بیت(ع) برداریم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان هم در این بازدید با تقدیر از عملکرد مدیران و کارکنان صدا و سیمای  استان در امر جذب کمک های مردمی و اطلاع رسانی از عملکرد این ستاد گفت: تعامل رسانه استانی با این ستاد باعث افزایش کمک های مردمی و خیرین به ستاد بازسازی عتبات عالیات شده است. 

بابایی با اعلام اینکه کار ساخت نیم ضریح در زنجان به پایان رسیده است گفت: در ساخت این ضریح 40 قلم زن زنجانی با اساتید این کار همکاری داشته اند.

وی با تاکید بر اینکه این ضریح از محل کمکهای مردم استان ساخته شده است گفت:  مردم وخیرین استان میتوانند برای بازدید از این نیم ضریح به ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مراجعه کنند.

 

همچنین در دیدار مدیرکل صدا و سیما با خانوده معظم شهید مدافع حرم خیرالله صمدی اظهار داشت: برنامه ریزی رسانه استانی برای تولید مستندهای ویژه برای شهدای مدافع حرم استان انجام شده است.

صفری مقام شامخ شهدا را نزد پروردگار بسیار والا و ارزشمند دانست و اظهار داشت: شهدای مدافع حرم با تمسک به  قرآن مجید و در دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) قدم برداشته و درس ایثار و ازخودگذشتگی دادند .

وی از برنامه ریزی صداوسیما برای تولید سه مستند ویژه برای شهدای مدافع حرم استان خبر داد و گفت: بیان زندگینامه، خاطرات و ذکر فضایل روحی و اخلاقی این شهدای گرانقدر برای الگوسازی مناسب برای قشر جوان و نوجوان از اهداف اصلی تولید این مستندها می باشد و در این راستا از خانواده های معظم این شهداء درخواست داریم تا همکاری شایسته ای را با رسانه استانی برای تولید برنامه ها داشته باشند .

در ادامه خانواده معظم این شهید بزرگوار از حضور مدیرکل صداوسیما و همچنان فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان در منزل شهید صمدی تشکر و قدردانی نمودند .

در پایان این دیدار لوح یادبودی از طرف مدیرکل مرکز به خانواده شهید مدافع حرم «خیرالله صمدی» اهداء شد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر