logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۸
[ شناسه خبر : ۶۳۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان خبرداد

تمدید مهلت ثبت نام اعتکاف تا 8 فروردین در زنجان

تمدید-مهلت-ثبت-نام-اعتکاف-تا-8-فروردین-در-زنجان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: مهلت ثبت نام اعتکاف به دلیل استقبال مردم زنجان تا 8 فروردین ماه سال آینده تمدید شد.

حجت الاسلام مسعود صفی یاری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ؛ اظهار داشت: به دلیل استقبال مردم استان تعداد مساجد اعتکاف از 61 مسجد به 66 مسجد افزایش یافت.

وی با بیان اینکه مساجد در حال آماده سازی است، خاطرنشان کرد: همچنین زمان ثبت نام نیز تا 8 فروردین سال آینده تمدید شد.

این مسئول بیان داشت: مسال نیز مطابق سنوات گذشته برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری مراسم اعتکاف صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز سایت ویژه برای ثبت‌نام در نظر گرفته شده و علاقه مندان برای حضور در این مراسم معنوی می‌توانند از طریق سایتwww.etekaf-zn.ir  اقدام کنند، افزود: ثبت‌نام حضوری از علاقه‌مندان نیز تا هشتم فروردین ماه سال‌جاری انجام می‌شود.

وی گفت: مسجد جامع، ولیعصر(عج) کوچه باشگاه،مسجدالنبی،اسحاق میرزا،مسجد قبا، مسجد امام باقر (ع)، مسجد امام صادق (ع)، مسجد چهارده‌ معصوم (ع) اسلام‌آباد، مسجد امام سجاد (ع)، مسجد ولیعصر(عج) شهرک امیرکبیر، مسجد امام علی (ع) آزادگان برای اعتکاف در نظر گرفته شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه استقبال از ثبت‌نام مراسم اعتکاف مطلوب بوده است، تصریح کرد: تعداد بانوان بیشتر از آقایان است.

خسروی با اشاره به افزایش ثبت نام معتکفان شرکت کننده در مراسم اعتکاف گفت: امسال همچنین در برخی روستاهای استان این مراسم برگزار می شود.

وی با اشاره به برخی از برنامه‌‎های فرهنگی در نظر گرفته شده برای مراسم اعتکاف افزود: در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان زنجان و نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری نیز حضور سخنرانی خواهند کرد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر