logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۷
[ شناسه خبر : ۶۱۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]

مسلمان: مشکلی با برانکو ندارم/ انتخاب اول، دوم و سوم من پرسپولیس است

مسلمان:-مشکلی-با-برانکو-ندارم-انتخاب-اول،-دوم-و-سوم-من-پرسپولیس-است-

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: مشکلی با برانکو ندارم اما او تصمیم گرفت ۶ هفته به من بازی ندهد.

به گزارش موج رسا;  محسن مسلمان درباره برتری ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل الوصل امارات بیان کرد: بازی خوبی بود و از هواداران تشکر می کنم که پس از شکست در دربی پرسپولیس را تنها نگذاشتند تا با برتری مقابل الوصل شرایطمان در جدول گروه سوم لیگ قهرمانان بهتر شود.

او درمورد ارزیابی اش از احتمال صعود پرسپولیس به مرحله بعدی لیگ قهرمانان با توجه به حضور ۳ تیم ۶ امتیازی در گروه سوم این رقابت ها گفت: اکنون صدرنشین گروه هستیم و صد درصد به مرحله بعدی صعود می کنیم. بازی بعدی ما مقابل الوصل در دبی برگزار می شود و راحت راهی مرحله بعد می شویم.

مسلمان درمورد تشویق شدنش از سوی هواداران پرسپولیس درباره زمان ورود خود به زمین بیان کرد: دست تک تک هواداران را می بوسم چراکه آن ها همیشه لطف داشته اند و به من ارزش دادند. در شش هفته اخیر بدون اینکه حرفی بزنم و مشکلی درست کنم، یک دقیقه هم بازی نکردم. این نظر سرمربی پرسپولیس است. در ابتدای فصل هم ۲ بازی در فهرست ۱۸ نفره قرار نگرفتم که آن زمان هم حرف نزدم. از برانکو تشکر می کنم که سرانجام به من بازی داد و وظیفه دارم به عنوان بازیکن ثابت یا ذخیره برای نتیجه گیری تیم تلاش کنم.

او افزود: خدا را شکر می کنم که چند دقیقه ای مقابل الوصل به زمین آمدم و برای پیروزی تیمم‌ کمک کوچکی به پرسپولیس کردم.

مسلمان درباره وضعیت تمدید قراردادش با پرسپولیس اظهار کرد : دوست دارم بازهم در پرسپولیس باشم و تمام‌ تلاشم را انجام می دهم که در این تیم بمانم.

هافبک پرسپولیس درباره بحث اختلاف نظرش با برانکو و توصیه باشگاه به سرمربی تیم برای قرار نگرفتن او در ترکیب گفت: اصلا اینگونه نیست. هیچ مشکلی با برانکو ندارم اما او صلاح دانست که مدتی بازی نکنم. درست نیست روزنامه ها بنویسند من با سپاهان مذاکره کرده ام چرا که اکنون زمان این نیست که بخواهم با تیمی صحبت کنم.

مسلمان افزود: پنج بازی تا پایان لیگ زمان داریم و در صورت صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان باید پنج دیدار هم در این رقابت ها انجام دهیم. درست نیست من درباره تیم آینده ام صحبت کنم چراکه انتخاب اول من پرسپولیس است. البته اگر باشگاه مرا نخواهد ماجرا متفاوت می شود.

هافبک پرسپولیس تهران درباره گلایه های سید جلال حسینی نسبت به مشکلات مالی این باشگاه گفت: سید جلال کاپیتان و بزرگ تر تیم است و او باید درباره مسائل مالی صحبت کند. هر مشکلی داریم به حسینی می گوییم و اگر او درباره مشکلات مالی صحبت کرده است، به طور حتم  این موضوع درست است.
مسلمان درمورد ناراحتی هواداران از او به دلیل مذاکره اش با مسئولان سپاهان بیان کرد: ناراحتی هواداران را ندیدم و صدای تشویق شدن مرا شنیدید. با هیچ تیمی صحبت نکردم. تاکید می کنم انتخاب اول، دوم و سوم من پرسپولیس است اما اگر گرشاسبی بگوید محسن‌مسلمان را نمی خواهد در آن زمان تصمیم دیگری می گیریم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر