logo
امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۵
[ شناسه خبر : ۶۱۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

تقابل ایرانی‌ها و اماراتی‌ها در هفته سوم لیگ قهرمانان

تقابل-ایرانی‌ها-و-اماراتی‌ها-در-هفته-سوم-لیگ-قهرمانان-


۴ نماینده ایران و امارات در لیگ قهرمانان آسیا، در هفته سوم این مسابقات باید رو در رو هم قرار بگیرند.

به گزارش موج رسا; هفته سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، فردا ( دوشنبه ) در غرب آسیا آغاز می شود و در گروه A الجزیره امارات میزبان تراکتورسازی است و گروه دوم، ذوب آهن با الوحده دیدار می کند و در گروه C پرسپولیس رو در رو الوصل قرار می گیرد و در حساس ترین مسابقه هم استقلال مهمان العین است.

نکته جالب هفته سوم لیگ قهرمانان، تقابل 4 تیم ایرانی و اماراتی این مسابقات در هفته سوم است که به نوعی جنگ فوتبال ایران و امارات محسوب می شود و باید دید در پایان نمایندگان چه کشوری، امتیازات بیشتری به دست خواهند آورد.

در گروه A شرایط الجزیره بهتر از تراکتورسازی است و آنها شکست الغرافه و کسب 3 امتیاز در رده دوم قرار دارند و شاگردان ساغلام که ضعیف ترین تیم ایران محسوب می شوند با 2 شکست پیاپی قعرنشین هستند.

اما در گروه دوم، شرایط بالعکس و به سودی ایرانی ها است. الوحده در 2 دیدار گذشته اش مقابل پاختاکور و الدحیل شکست خورده و بدون امتیاز در رده چهارم قرار دارد اما از سویی دیگر شاگردان ژنرال در ذوب آهن با پیروزی مقابل نماینده ازبک و کسب 3 امتیاز در رده دوم جای دارند.

گروه C هم که پرسپولیس ایران حضور دارد، شبیه به گروه دوم است و الوصل بدون امتیاز قعرنشین است و سرخپوشان با پیروزی مقابل نسف و شکست 3 بر صفر مقابل السد در رده دوم جای دارند.

شاگردان برانکو این شانس را دارند با پیروزی مقابل الوصل و شکست احتمالی السد مقابل نسف قارشی به صدر جدول گروه C برسند.

تنها صدرنشین ایرانی لیگ قهرمانان آسیا، استقلال است که با هدایت وینفرد شفر و کسب 4 امتیاز در صدر جدول گروهD قرار دارد و رقیبش در العین با کسب 2 تساوی مقابل الهلال و الریان در رده سوم قرار دارد.

دیدار استقلال و العین، به نوعی بازی انتقامی برای یاران عمر عبدالرحمان محسوب می شود و آنها امیدوارند با پیرمرد آلمانی بتوانند شکست 6 بر یک را جبران کنند و همچنان در صدر جدول گروه D قرار داشته باشند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر