logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۵

مکتب شهید مطهری در جامعه ما زنده است

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از وظایف سنگین قشر تربیتی و معلمان ما در آموزش و پرورش و آموزش‌های عالی بحث‌های تربیتی است، گفت: مکتب شهید مطهری در جامعه ما زنده است.

معلم، گنج بی‌پایان راه دانایی است

امام جمعه شهر ابهر گفت: معلم کسی که بهترین گنج عالم را در اختیار ما قرار می‌دهد و برای کسب این گنج زحمات بسیاری متحمل شده، این شخص بسیار قابل احترام است‌، بنابراین باید در مقابل او متواضع باشیم.

بدهی ۱۰۰ همتی دولت به صنعت برق

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با بیان اینکه بدهی دولت به صنعت برق بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان است، گفت: سال گذشته در مجلس ویژه برای صنعت برق ۲۰ هزار میلیارد تومان اوراق چاپ شد تا بخشی از بدهی‌ها را پرداخت کند.

باید پایبند طرح‌های بالا‌دستی و جامع ترافیکی شهر باشیم

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر زنجان گفت: درخواست داریم آقایان حداقل به طرح‌های بالا دستی شهر که تهیه شده، خودشان تایید و امضا و ابلاغ کرده‌اند و یکی از آن‌ها طرح‌های جامع ترافیکی است؛ پایبند باشند.

بی‌خبری معاون عمرانی استاندار از نامه توقف اجرای المان غواصان

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: در یک اتفاق نادر؛ دفتر فنی مکاتبه‌ای انجام و دستور توقف اجرای المان غواصان در میدان بسیج را داد، بنده با معاون عمرانی استاندار تماس گرفتم ایشان اعلام کردند که در جریان این کار نیستند!

۹۱ درصد مصوبات شورای شهر زنجان تایید شد

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان با اشاره به اینکه بیش از ۹۱ درصد مصوبات شورای شهر زنجان تایید شده گفت: تاکنون مصوبات مشکل‌داری را در شهر شاهد نبودیم.

بسیج، اَبَرحلقه میانی کشور است

سردار زهرایی با اشاره به اینکه بسیج، اَبَرحلقه میانی کشور است، گفت: بدون بسیج، حلقه‌های میانی در بدنه انقلاب اسلامی، بی‌معنی خواهند بود.

شغل معلمی را افتخار خود می‌دانم

معلم نمونه زنجانی در یکی از مدارس استان زنجان با بیان اینکه معلمی شغل سخت و در عین حال شیرین است گفت: شغل شریف معلمی انتخاب من نیست، افتخار من است.

اجرای طرح ارتقاء کیفی در مزارع ابهر

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ابهر گفت: طرح ارتقاء کیفی مزارع گندم آبی از مهمترین طرح‌های مدیریت جهاد کشاورزی ابهر بوده که در حال اجرا است.

آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ابهر گفت: بهسازی و روکش آسفالت محور ابهر_مرشون به طول ۸ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان آغاز شد.

خیزش دانشجویان بیانگر نابودی رژیم صهیونیستی است

مدرس دانشگاه فنی و حرفه‌ای زنجان با بیان اینکه تمام مردم جهان از اقدامات ضد حقوق بشر رژیم صهیونیست خسته شده‌اند و خواستار توقف حملات به غزه هستند گفت: خیزش دانشجویان و اساتید در اروپا بیانگر نابودی رژیم صهیونیستی است.

ساخت المان غواصان دریادل تعلیق شد

سرپرست معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری زنجان گفت: ساخت المان غواصان دریادل تا اظهار نظر نهایی شورای ترافیک استان اجرای پروژه تعلیق شد.