logo
امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۶
[ شناسه خبر : ۳۷۲۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فیلم؛

اراده‌ای برای حمایت از پروژه‌های سرمایه‌گذاری نیست

اراده‌ای-برای-حمایت-از-پروژه‌های-سرمایه‌گذاری-نیست
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: متاسفانه در استان‌ها اراده کافی برای حمایت از پروژه‌های سرمایه‌گذاری وجود ندارد با اینکه همواره حرف از حمایت می‌شود اما عملا حمایتی انجام نمی‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام مختار کرمی در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف با بیان اینکه متاسفانه سرمایه‌گذاری در اوقاف سابقه طولانی ندارد، اظهار داشت: در سال‌های گذشته امورات اوقاف با روش سنتی اجاره‌داری اداره می‌شد. اما هم‌اکنون تصمیم جدی برای ارتقا درآمد از موقوفات گرفته شده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: اوقاف یکی از مولفه‌های مهم برای سرمایه‌گذاری، کمک به تولید و اشتغال بوده و می‌تواند به همه ابعادی که جامعه نیاز دارد کمک کند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: در سال گذشته ۱۰ پروژه سرمایه‌گذاری در استان تعریف و به تصویب رسید و امسال اجرایی می‌شود. برای سال ۱۴۰۳ نیز چند پروژه سرمایه‌گذاری آماده‌ شده اما بازهم مشکلاتی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه گاهی اوقات گرفتن یک مجوز یک سال زمان نیاز دارد، گفت: متاسفانه در استان‌ها اراده کافی برای حمایت از پروژه‌های سرمایه‌گذاری وجود ندارد با اینکه همواره حرف از حمایت می‌شود اما عملا حمایتی انجام نمی‌گیرد و همین امر سبب می‌شود تا اوقاف و سرمایه‌گذار انگیزه خود را از دست بدهد و در نهایت خسارت و آسیب وارد شود.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر