logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۲
[ شناسه خبر : ۶۱۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

واردات چندین میلیاردی کالسکه بچه از چین+جدول

واردات-چندین-میلیاردی-کالسکه-بچه-از-چین+جدول
براساس آمار گمرک واردات کالسکه بچه، بالغ بر یک میلیون و ۹۸۸ هزار و ۱۴۷ دلار ارز از کشور خارج شد که بالغ بر ۶ میلیارد و ۶۰۴ میلیون و ۲۶۴ هزار و ۴۳۳ تومان در آمار گمرک به ثبت رسیده است.

به گزارش موج رسا; در پی انتشار آمار واردات کالاهای عجیب و غریب به کشور، آمار مقدماتی گمرک از تجارت خارجی ۹ ماهه نخست سال جاری، نشان می‌دهد که در این مدت بیش از ۷۱۸ تن کالسکه بچه و جزای آن از کشورهای مختلف جهان وارد ایران شده است.

براساس واردات این حجم کالسکه بچه، بالغ بر یک میلیون و ۹۸۸ هزار و ۱۴۷ دلار ارز از کشور خارج شد که بالغ بر ۶ میلیارد و ۶۰۴ میلیون و ۲۶۴ هزار و ۴۳۳ تومان در آمار گمرک به ثبت رسیده است.لازم به ذکر است در ۹ ماهه نخست سال ۹۶ کالسکه از کشورهای چین، امارات متحده عربی، هلند، چین، اسپانیا، ایتالیا، بلغارستان، ترکیه، فرانسه و لهستان وارد ایران شده است.

چین با صادرات بیش از ۵۲۲ تن کالسکه بچه به کشور اولین و بزرگترین صادرکننده این محصول به شمار می‌رود

در بین کشورهای ذکر شده چین با صادرات بیش از ۵۲۲ تن کالسکه بچه به کشور اولین و بزرگترین صادرکننده این محصول به شمار می‌رود که درآمد یک میلیون و ۹۸۸ هزار و ۱۴۷ دلاری را نصیب خود کرده است.

همچنین کشور امارات متحده عربی با صادرات ۱۵۷ تن کالسکه بچه و اجزای آن به ایران دومین کشور صادر کننده این کالا بوده که درآمد ۳۵۰ هزار و ۱۹۵ دلار را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

منبع خبر: راه دانا

فرم ارسال نظر