logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۴
[ شناسه خبر : ۶۰۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]

کدام سریال‌ها نوروز ۹۷ از تلویزیون پخش می‌شوند؟ + تصاویر

کدام-سریال‌ها-نوروز-۹۷-از-تلویزیون-پخش-می‌شوند؟-+-تصاویر-

طبق برنامه ریزی انجام شده، چند مجموعه تلویزیونی در راه رسیدن به جدول پخش شبکه های سيما برای نوروز 97 هستند.

به گزارش موج رسا; هر سال نزدیک ایام نوروز، در کنار هیاهوی شب عید مردم، رسانه ملی در تب و تاب تولیدات نوروزی در قالب برنامه ها و سریال های ویژه این ایام است.

طبق برنامه ریزی انجام شده معاونت سیما، چند مجموعه تلویزیونی در تکاپوی رسیدن به جدول پخش شبکه های سراسری برای نوروز 97 هستند. در این گزارش به برخی از آنها اشاره می شود ؛

 

شبکه یک؛ «پایتخت 5» و «شب عید»

سریال «پایتخت» ساخته سیروس مقدم و «شب عید» به کارگردانی سعید آقاخانی، دو مجموعه ای هستند که مرحله ضبط و تصویربرداری خود را سپری کردند و برای پخش در ایام نوروز آماده شده‌اند.

سری جدید «پایتخت ۵» با همان خط داستانی و اتفاقات جدید در لوکیشن های مختلفی چون تهران، شیرگاه و همچنین خارج از کشور مقابل دوربین رفته و این روزها مراحل فنی صداگذاری، جلوه های ویژه و ساخت موسیقی آن در حال انجام است.

کدام سریال‌ها نوروز ۹۷ از تلویزیون پخش می‌شوند؟

سیروس مقدم کارگردان و الهام غفوری تهیه کننده این سریال هستند. پایتخت ۵ را خشایار الوند نوشته است و محسن تنابنده، ریما رامین فر، علیرضا خمسه، احمد مهران فر در آن ایفای نقش می‌کنند.

سعید آقاخانی هم بار دیگر با کارگردانی سریال «شب عید» مهمان خانه ایرانی ها می شود.

حمید لولایی، مرجانه گلچین، نعیمه نظام‌دوست، حسین محب‌اهری، افسانه ناصری، زهره صفوی، سروش جمشیدی و علی هاشمی در اپیزود های مختلف این سریال بازی می کنند.

گفتنی است؛ مدتهاست از تصویربرداری مجموعه « شب عید» می گذرد و گمان می رود که با اتمام تصویربرداری مراحل تدوین آن برای پخش از شبکه یک سیما کامل شده باشد.

فیلمنامه این سریال ۱۵ قسمتی که طنزی اجتماعی است، توسط امیر وفایی نوشته شده است. لوکیشن اصلی این سریال در هتلی واقع در مشهد است و قصه‌های مجزایی دارد که همگی در نقطه‌ای به هم وصل می‌شوند.

 

شبکه دو؛ «تعطیلات رویایی»

قصه مجموعه تلویزیونی «تعطیلات رویایی» به کارگردانی علیرضا امینی از شهر شیراز تا جزیره توریستی کیش مقابل دوربین رفته و تا امروز بیش از نیمی از آن برای پخش در ایام نوروز تصویربرداری شده است.

همزمان با تصویربرداری صداگذاری، تدوین و دیگر مراحل فنی این سریال نیز در حال انجام است.

محمدرضا شریفی نیا، افسانه بایگان، محمود عزیزی، افسر اسدی، رضا یزدانی، علی صادقی، علی اوجی، مریم معصومی، خاطره حاتمی، لاله اسکندری و مرتضی علی آبادی از جمله بازیگران این سریال هستند.

 

شبکه سه؛ «آرماندو» و «دیوار به دیوار ۲»

«آرماندو» به کارگردانی احسان عبدی پور و «دیوار به دیوار ۲» ساخته سامان مقدم، دو مجموعه‌ای هستند که هر یک برای پخش از شبکه سه سیما آماده می شوند. البته «آرماندو» این روزها، پایان مراحل فنی را سپری می کند و در حال ساخت موسیقی و تیتراژ است.

قصه «آرماندو» درباره شخصیتی است که چند نقش را بازی می‌کند. این فیلم به زندگی هنروران می پردازد و فضایی کمدی دارد. حمیدرضا آذرنگ در این سریال نقش شخصیتی با نام آرمان را بازی می کند.

کدام سریال‌ها نوروز ۹۷ از تلویزیون پخش می‌شوند؟

بجز آذرنگ، مرجانه گلچین، سحر ولدبیگی، الیکا عبدالرزاقی، محمدرضا هدایتی، علیرضا استادی، علی مسعودی و علی اوجی در این سریال بازی می کنند.

همچنین ، فصل جدید «دیوار به دیوار» به کارگردانی سامان مقدم و تهیه کنندگی حمید رحیمی نادی، هم اکنون نیمی از تصویربرداری اش انجام شده و علی قربان زاده و میترا حجار دو بازیگر جدیدی هستند که به این مجموعه اضافه شده اند.

گفتنی است ؛ مجموعه تلویزیونی «دیوار به دیوار ۱» به کارگردانی سامان مقدم با ایفای نقش رویا تیموریان، پژمان جمشیدی، گوهر خیراندیش، فرهاد آئیش، ویشکا آسایش، یاسمینا باهر، حسن زارعی، علی شادمان، مجید شهریاری، آزاده صمدی، مهسا طهماسبی، جواد عسگری، شمسی فضل اللهی، رضا ناجی، مهوش وقاری، امیر مهدی ژوله و … در نوروز ۹۶ روی آنتن شبکه ۳ سیما رفت.

شبکه پنج؛ «هیئت مدیره»

شبکه پنج سیما، امسال با سریال «هیئت مدیره» به استقبال بهار می آید. «هیئت مدیره» مجموعه ای 100 قسمتی است که به کارگردانی مازیار میری در ایام نوروز با پخش 15 قسمت اول به روی آنتن می رود.

از 100 قسمت مجموعه تلویزیونی «هیئت مدیره»، 15 قسمت برای نوروز مراحل صداگذاری، تدوین و آهنگسازی را پشت سر می گذارد.

کدام سریال‌ها نوروز ۹۷ از تلویزیون پخش می‌شوند؟

قصه این سریال پربازیگر که کار خود را با احسان کرمی و حدیث میرامینی آغاز کرد، با بازی امیررضا دلاوری، رابعه مدنی و فریده سپاه منصور در لوکیشن های دریاچه چیتگر، دفتر املاک و... مقابل دوربین رفته است.

این سریال قصه زوج جوانی را روایت می‌کند که با نقل مکان به ساختمانی جدید درگیر اتفاقاتی تازه می‌شوند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر