logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۶:۰۶
[ شناسه خبر : ۶۰۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

احتمال توافق قطعی کی روش با ازبکستان

احتمال-توافق-قطعی-کی-روش-با-ازبکستان-

فدراسیون فوتبال ازبکستان با سرمربی جدیدش در دبی به توافق رسید.

به گزارش موج رسا; و به نقل از ازبک دیلی ، فدراسیون فوتبال ازبکستان با سرمربی آینده تیمش در شهر دبی امارات متحده عربی به توافق رسید. این فدراسیون فوتبال خواسته است نام این سرمربی  تا بعد جام جهانی 2018 روسیه فاش نشود.

همچنین این سایت درباره وضعیت این سرمربی نوشت: سرمربی جدید تیم ملی ازبکستان اکنون در حال آماده سازی تیمش برای حضور در جام جهانی 2018 روسیه است و پس از پایان یافتن جام جهانی از تیمش جدا خواهد شد.

پیش از این رسانه های ازبکستان اعلام کرده بودند که یکی از گزینه های اصلی هدایت تیم ملی ازبکستان کارلوس کی روش از پرتغال خواهد   بود.کی روش پس از جام جهانی در ازبکستان

همچنین در گزارشی دیگر آمده است؛ امیداحمد جانوف رئیس کمیته ملی المپیک به عنوان نماینده فدراسیون فوتبال ازبکستان با گزینه هدایت این تیم در امارات به توافق رسیده است.

این توافق باید تا 6 ماه مانده به جام جهانی 2018 قطعی می شد که این امر صورت گرفته است و این سرمربی پس از جام جهانی هدایت تیم ازبکستان را بر عهده خواهد گرفت.

این سرمربی قصد دارد سال 2019 با تیم ملی ازبکستان در مرحله انتخابی جام جهانی 2020 قطر شرکت کند و با این تیم به جام جهانی راه یابد.


احتمال توافق قطعی کی روش با ازبکستان

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر