logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۷:۰۴
[ شناسه خبر : ۵۹۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]

خودخواهی برانکو، خود سوزی پرسپولیس

خودخواهی-برانکو،-خود-سوزی-پرسپولیس-

تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته و در جریان دیدار با السد قطر نشانی از قهرمان لیگ برتر فوتبال نداشت.

به گزارش موج رسا; دیدار تیم‌های السد قطر و پرسپولیس ایرانبا حساب ۳ بر صفر به سود تیم قطری به پایان رسید تا پرسپولیس نشان دهد این بار در آسیا به جای زنگ خطر، زنگ تفریح خواهد بود.

برانکو ایوانکوویچ و اصرار‌های بی حد او برای استفاده از فرشاد احمد زاده و ربیع خواه در خط هافبک در روز‌های اخیر باعث شد تا السد قطر یک پیروزی با ارزش را در تاریخچه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برای خود به ثبت برساند، نتیجه‌ای که شاید در خواب هم نمی‌دیدند.

خط هافبک پرسپولیس در روز بازی با السد قطر ضعیف‌ترین روز خود را سپری کرد و پرسپولیس در تمامی پست‌ها به دلیل ضعف هافبک‌ها غیر قابل تصور و ضعیف ظاهر شد.

در درون دروازه اگر گل‌های پرسپولیس را یک به یک مرور کنیم شاید فقط در صحنه اول بیرانوند مقصر بود و باید با خروج از دروازه توپ را دفع می‌کرد، اما در ۲ گل دیگر خط دفاع و هافبک‌های دفاعی پرسپولیس مقصر اصلی بودند.

سید جلال حسینی این روز‌ها نشانی از آن صخره مطمئن در دفاع ندارد، اما باز هم در مقابل دیگر بازیکنان پرسپولیس نمره قبولی گرفت.

شجاع خلیل زاده با یک بازی عصبی و خطا‌های بی مورد و چندین پاس اشتباه بدترین روز خود در دوران حضور در پرسپولیس را سپری کرد.

محمد انصاری یک بازی بسیار معمولی از خود نشان داد و وحید امیری در جلوی او با روز‌های اوج فاصله داشت.

حسین ماهینی در سمت راست خط دفاعی یک مهره پر اشتباه و بی اثر بود که حتی در کار‌های ترکیبی بسیار ساده با فرشاد احمد زاده به مشکل خورد.

اما در خط هافبک ربیع خواه مرد دوست داشتنی برانکو که گفته می شد در قواره‌های پرسپولیس نیست، روی حرف منتقدان صحه گذاشت تا بیش از پیش در مورد وی انتقاد باشد.

چندین پاس اشتباه که پرسپولیس را زیر فشار ضد حمله‌های حریف قرارداد و بازی بدون نقص ژاوی باعث شد کمال کامیابی نیا هم بیشتر از اینکه به ربیع خواه کمک کند به فکر گلزنی افتاده بود و از جریان بازی در مرکز زمین محو شد.

فرشاد احمد زاده انگار خیالش از حضور مسلمان در زمین راحت شده است و می‌داند که برانکو او را کماکان روی نیمکت چسب کرده است و به همین دلیل فرشاد روز‌های قبل نبود و شاید ۳۰ درصد از توانایی او در زمین نمود داشت و ۷۰ درصد دیگر صرف اعتراض به هم تیمی هایش شد.

علی علیپور یک روز کم فروغ را در خط حمله سپری کرد و به اصطلاح خودمانی کبریت بی خطر بود.

منشا، منشا و باز هم امان از منشا با این همه دوندگی و در نهایت بی دقتی در ضربات نهایی که دست آخر برانکو مجبور به تعویض او شد.

محسن مسلمان روی نیمکت هدر شد تا بدون مهندس پرسپولیس بی برنامه‌ترین بازی را در آسیا برگزار کند و در عوض مهندس بارسایی السد هر کاری دلش خواست کرد تا سنگین‌ترین شکست این روز‌های پرسپولیس رقم بخورد.

با این روال هواداران و برانکو باید مدیون پاس‌های بی نقص مهندس مسلمان باشند چرا که همین اختلاف امتیاز برای برانکو حاشیه امنیت است و اگر تیم برانکو این اختلاف امتیاز را نداشت قادر به گرفتن قهرمانی هم نبود.

پرسپولیس روز گذشته نشان داد نه تنها نتیجه بلکه اتحاد بازیکنانش را هم از دست داده است و این حاصل خودخواهی برانکو و گردن نهادن به تصمیمات باشگاه است.

از برانکو بعید بود که عامل اصلی پیروزی‌های این ۲ فصل را بدون دلیل خاص روی نیمکت بنشاند تا قطری‌ها در میانه میدان جولان بدهند.

روز‌های بد دیگر‌ی برای پرسپولیس در راه است حتی اگر از این گروه صعود کند و باید گفت: خدا را شاکریم که استقلال در گروه مرگ است وگرنه نمی‌دانیم سرنوشت پرسپولیس در بازی با بزرگان غرب آسیا به کجا می‌رسید.

انتهای پیام/

منبع خبر: راه دانا

فرم ارسال نظر