logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۹:۳۱
[ شناسه خبر : ۵۹۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
کارشناس هواشناسی استان زنجان خبر داد

نفوذ سامانه بارشی جدید به زنجان از اواخر هفته/بیشترین میزان بارش ها در گرماب به ثبت رسید

-نفوذ-سامانه-بارشی-جدید-به-زنجان-از-اواخر-هفته-بیشترین-میزان-بارش-ها-در-گرماب-به-ثبت-رسید-

 کارشناس هواشناسی استان زنجان گفت: سامانه بارشی جدیدی از اواخر هفته به استان نفوذ خواهد کرد.

به گزارش موج رسا; حسین سلطانی با بیان اینکه آسمان امروز استان زنجان ابری ، مه آلود  و با بارش برف و باران همراه است، اظهار کرد: بارشها در ارتفاعات استان به شکل برف است.

وی با اشاره به اینکه وزش باد شدید 40 تا 70 کیلومتر در ساعت برای برخی از نقاط استان پیش بینی می شود، ابراز کرد: در گردنه های وقوع کولاک برف پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه بارندگی ها برای امروز و فردا در استان ادامه دارد ،عنوان کرد: بارش ها برای امروز چشمگیر خواهد بود.

*آبگرفتگی معابر و سیل آبی شدن مسیل ها وجود دارد

سلطانی با اشاره به اینکه احتمال وقوع رعد و برق و افت 3 تا 4 درجه ای دما برای بعد از ظهر امروز پیش بینی می شود، افزود: آبگرفتگی معابر و سیل آبی شدن مسیل ها وجود دارد.

وی با بیان اینکه از اواخر وقت فردا سامانه بارشی از استان خارج می شود، تصریح کرد: برای روز سه شنبه آسمانی صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی استان زنجان به سردترین و گرمترین ایستگاه هواشناسی استان زنجان اشاره کرد و ادامه داد: آببر با 7 درجه بالای صفر گرمترین و زنجان،قیدار،خرمدره و ماهنشان با 2 درجه بالای صفر سردترین ایستگاه هواشناسی استان بوده است.

سلطانی با بیان اینکه گرماب با 36.4 میلیمتر بیشترین بارندگی را در 24 ساعت گذشته داشته است، اضافه کرد: خیر آباد 24،ماهنشان 23.8،زنجان 23.6،خرمدره 19.5،قیدار 22.9،آببر 23.1 و ابهر با 14.4 میلیمتر بارندگی را در 24 ساعت گذشته داشته اند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: سامانه بارشی جدید از اواخر هفته به استان نفوذ خواهد کرد.

منبع:عصر زنجان

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر