logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۶
[ شناسه خبر : ۵۸۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

مهم‌ترین مشکلات آیفون 10 چیست؟

مهم‌ترین-مشکلات-آیفون-10-چیست؟-

اپل به تازگی ضمن تایید مشکلات آیفون 10، اعلام کرده که در حال بررسی و حل مشکلاتی است که کاربران این گوشی جدید و پرچمدار از آن شکایت داشته‌اند.

به گزارش موج رسا; از زمانی که گوشی هوشمند و پرچمدار آیفون ۱۰رونمایی و عرضه شد، کاربران بسیاری در گوشه و کنار جهان در کنار ویژگی و قابلیت‌های جذاب و منحصر بفرد آن، از مشکلات متعددی نیز شاکی بوده و در فضای مجازی گزارش‌های خود را منتشر کرده‌اند.

حالا این غول تکنولوژی آمریکایی خطاب به کاربران گوشی پرچمدار آیفون ۱۰ ( ایکس) اعلام کرده است که در حال بررسی مشکلات مذکور و جلوگیری از انتشار آنها در سایر دستگاه‌های آیفون است.

از مهم‌ترین این مشکلات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. هنگ کردن هنگام تماس‌های ورودی

کاربران بسیاری در فضای مجازی از هنگ کردن گوشی هوشمند آیفون ۱۰ خود زمانی که کسی با آنها تماس می‌گیرد، شکایت کرده‌اند و در حال حاضر منتظر پاسخ اپل هستند تا با انتشار یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری، مشکل مربوطه را حل کند.

2. مشکل در ثبت و ضبط کردن پیام‌های صوتی

تعداد اندکی از کاربران نیز با مشکل در ضبط کردن و ارسال پیام‌های صوتی مواجه شده‌اند که در فضای مجازی به انتشار گزارش و تصاویر مختلفی اقدام کرده‌اند.

3. هنگ کردن برنامه‌های فعال هنگام تماس ورودی

تعداد زیادی از کاربران آیفون ۱۰ نیز از هنگ کردن گوشی هوشمند خود زمانیکه درحال استفاده از یک برنامه و اپلیکیشن خاص هستند و کسی با آنها تماس می‌گیرد، گفته‌اند.

4. قفل و غیرفعال‌سازی شماره تماس‌های اضطراری

برخی دیگر از آن‌ها نیز گفته‌اند برخی مواقع هنگام تماس‌های ورودی، ناگهان دستشان برروی گزینه مسدودسازی و بلاک شماره تماس‌های اضطراری همچون پلیس و اورژانس رفته و دیگر قادر نخواهند بود این گزینه را فعال‌سازی کنند و تا همیشه تماس با شماره‌های اضطراری و امدادی مسدود باقی می‌ماند.

حالا اپل با انتشار این بیانیه اعلام کرده است که تصمیم گرفته هرچه سریعتر مشکلات مربوطه را تحت بررسی قرار داده و به وسیله به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری جدیدی آن‌ها را برطرف کند و از رخ دادن چنین مسائل مشابهی در دستگاه‌های جدیدی که هنوز به بازار نیامده هم جلوگیری بعمل بیاورد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر