logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۴
[ شناسه خبر : ۵۸۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]

پرسپولیس - نسف قارشی، اولین گام آسیایی در آزادی/ شفر و استقلال در مقابل الریان محک می‌خورند

پرسپولیس-نسف-قارشی،-اولین-گام-آسیایی-در-آزادی-شفر-و-استقلال-در-مقابل-الریان-محک-می‌خورند-

استقلال و پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های آسیایی امروز برابر تیم‌های الریان قطر و نسف قارشی به میدان می‌روند.

به گزارش موج رسا; با توجه به آغاز رقابت های لیگ قهرمانان آسیادو نماینده ایران به مصاف حریفان خود می روند.استقلال و پرسپولیس دو نماینده ای هستند که امروز برابر الریان قطر و نسف قارشی به میدان می روند.

الریان قطر - استقلال ایران/سه شنبه ساعت 18:40

تیم فوتبال استقلال در اولین دیدار آسیایى خود به مصاف تیم الریان قطر مى رود. شاگردان شفر در گروه مرگ رقابت هاى لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته اند.

تیم فوتبال استقلال پیش از دیدار مقابل الریان قطر،٦ بار برابر این تیم صف آرایی کرده اند.

استقلالى‌ها در اولین تقابل خود موفق شدند با گل برهانى این تیم را با نتیجه یک بر صفر شکست دهند.

همچنین آبى پوشان در دومین تقابل با الریان با نتیجه ٣ بر صفر این تیم را  با گل هاى برهانى و شریفات شکست دادند.

نتیجه سومین دیدار ٣ - ٣ مساوی به پایان رسید. در این دیدار ساموئل، برهانى و نکونام گل هاى آبى پوشان را به ثمر رساندند و "تا به تا"، "موسى هارون" و "نیلمار" گل هاى الریان را به ثبت رساندند.

چهارمین دیدار استقلال مقابل الریان با برد ٣ بر صفر آبى پوشان همراه بود که در این دیدار فرهاد مجیدى، بیک زاده و برهانى زننده گل هاى استقلال بودند.

در پنجمین دیدار آبى پوشان تهرانى موفق شدند با نتیجه ٣ بر یک از سد تیم الریان بگذرند.

آخرین دیدار الریان موفق شد با یک گل آبى پوشان را شکست دهد.

استقلال و الریان در گروه مرگ قرار دارند و باید به دنبال پیروزی باشند، زیرا العین امارات و الهلال عربستان هم رقبای سختی هستند.

استقلال با ۹ بار حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا رقیب آسانی برای الریان نخواهد بود و به طور حتم شاگردان شفر به دنبال این هستند تا در اولین دیدار خود مقابل الریان به پیروزی برسند.

آبى پوشان در اولین دیدار خود فرشید اسماعیلى را به دلیل محرومیت و مهدى قائدى را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند.

تیم الریان قطر تا به امروز موفق نشده طعم صعود از مراحل گروهى لیگ قهرمانان آسیا را بچشد و کار براى لادروپ سخت خواهد بود و به طور حتم با ناکامى مقابل استقلال بعید نیست که سران باشگاه الریان او را برکنار کنند.البته کار براى شاگردان شفر سخت تَر مى شود چرا که لادروپ سخت به دنبال پیروزی در این مسابقه است.

تیم‌های الریان و استقلال سه‌شنبه ٢٤ بهمن در دوحه به مصاف هم می روند. در دیگر بازی این گروه تیم‌های الهلال عربستان و العین امارات رو در روی هم قرار می‌گیرند.

پرسپولیس-نسف قارشی ازبکستان/ سه شنبه ساعت 17:15

سرخپوشان ایران نخستین بازی خود در گروه C لیگ قهرمانان آسیا برابر نسف قارشی ازبکستان در ورزشگاه آزادی برگزار می کنند.

شاگردان برانکو در لیگ برتر مقتدرانه با 54 امتیاز در صدر جدول قرار دارند. براین اساس آنها قصد دارند روند رو به رشد خود را در لیگ قهرمانان آسیا ادامه بدهند اما کار سختی برابر حریفان آسیایی خود دارند.

تیم پرسپولیس فصل گذشته هم در لیگ قهرمانان آسیا تا مرحله نیمه نهایی پیش رفت اما با شکست برابر الهلال عربستان از گردونه این رقابت ها کنار رفت.

سرخپوشان پایتخت قصد دارند امسال هم در لیگ قهرمانان آسیا بدرخشند و با حمایت هواداران خود در اولین بازی آسیایی خود پیروز شوند.

پرسپولیس برای درخشش در لیگ قهرمانان آسیا نیاز به حمایت هواداران پرشور خود دارد. بر این اساس مسئولان این باشگاه قیمت بلیت ها را کاهش دادند تا ورزشگاه آزادی با حضور هوادارانشان پر شود.

سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس در تمرین روز شنبه دچار آسیب دیدگی شد اما برانکو اعلام کرد مصدومیت این بازیکن جدی نیست و او می تواند برای این تیم بازی کند.

محسن مسلمان هافبک بازی ساز پرسپولیس هم در چند بازی اخیر این تیم در ترکیب اصلی قرار نداشت و به نظر می رسد که برانکو قصد ندارد در بازی با نسف قارشی هم از او در ترکیب اصلی استفاده کند.

تیم نسف قارشی ازبکستان در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا توانست الفیصلی اردن را با نتیجه 5 بر یک شکست بدهد و جواز صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را دریافت کند. روزیکول بردیف هدایت این تیم ازبکستانی را برعهده دارد.

تیم نسف قارشی در سال 2002 میلادی مقام چهارم جام باشگاه های آسیا را بدست آورد. پرندگان هما لقب این تیم ازبکستانی است.

تیم نسف قارشی با 62 امتیاز در جایگاه دوم لیگ برتر ازبکستان قرار دارد.

کیم دون جین، سونگ بونجون، کواک سویونگس و دیمیتری ماشنتسف قضاوت این دیدار را برعهده دارند. محمد بسیل هم ناظر این بازی است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر