logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۷:۲۵
[ شناسه خبر : ۵۸۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس پلیس راه زنجان خبر داد

3 کشته و زخمی حاصل تصادفات جاده ای زنجان؛بارش برف و باران جاده های استان را لغزنده کرد

3-کشته-و-زخمی-حاصل-تصادفات-جاده-ای-زنجان؛بارش-برف-و-باران-جاده-های-استان-را-لغزنده-کرد-

رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته 2 تصادف فوتی در زنجان رخ داده است، گفت: دو فوتی و یک مصدوم حاصل تصادفات جاده ای زنجان است.

به گزارش موج رسا; علی اصغر شیرمحمدی به وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر تردد در جاده های استان زنجان به صورت عادی و روان در جریان است.

وی با اشاره به اینکه بارش برف و باران از بامداد امروز در محورهای مواصلاتی استان زنجان شروع شده است، ابراز کرد: بارش ها در محور های کوهستانی به شکل برف بوده و در سایر جاده های استان بارش باران وجود دارد.

رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه بارش برف و باران باعث لغزنده شدن سطح جاده ها شده است، عنوان کرد: رانندگان توصیه های پلیسی را جدی گرفته و رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه به رانندگان توصیه می شود.

شیر محمدی با اشاره به اینکه با توجه به بارش برف و باران در سطح جاده های استان زنجان رانندگان قبل از حرکت درمحورهای مواصلاتی استان از وضعیت جوی هوا اطلاع پیدا کرده و به توصیه های پلیسی توجه کنند، اضافه کرد: همراه داشتن زنجیر چرخ، تجهیزات گرمایشی و ایمنی برای تردد در جاده های استان الزامی است.

وی در ادامه از برخورد موتورسیکلت با اسب در روستای دواسب زنجان خبر داد و افزود: راس ساعت 18:30 دقیقه روز گذشته برخورد موتور سیکلت با اسب راکب موتور سیکلت را به کام مرگ فرستاد و راکب اسب مصدوم، توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شده است.

رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه در این حادثه راکب موتور سیکلت به علت عدم توجه به جلو و راکب اسب به علت نبود علائم هشدار دهنده(لباس های روشن ،نبود شبرنگ وغیره) هر دو مقصر هستند، ادامه داد: شهوندان توصیه های پلیسی را جدی بگیرند تا شاهد اینگونه تصادفات نباشیم.

شیر محمدی در ادامه از واژگونی یک دستگاه کامیون کشنده در اتوبان زنجان-قزوین خبر داد و گفت: ساعت 6:30 دقیقه امروز یک دستگاه سواری کشنده در در این محور به علت خستگی خواب آلودگی از کیلومتر 40 لاین شمالی بعد از برخورد با گاردریل در لاین جنوبی واژگون شده و باعث مسدود شدن این محور شده بود.

وی با بیان اینکه یک دستگاه ایسوزو به علت خستگی و خواب آلودگی و عدم توجه به جلو با کامیون واژگون شده برخورد کرده است، خاطرنشان کرد: راننده ایسوزو به علت شدت برخورد در دم فوت کرده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر