logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۲
[ شناسه خبر : ۵۸۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

آیا کی روش از فدراسیون فوتبال باج می‌گیرد؟

آیا-کی-روش-از-فدراسیون-فوتبال-باج-می‌گیرد؟-

سرمربیگری در تیم ملی فوتبال ایران برای کارلوس کی روش به عنوان یک تفریح درآمدزا تلقی می‌شود و به هیچ وجه مزاحم زندگی شخصی او نیست.

به گزارش موج رسا; کارلوس کی روش در روزهای اخیر و احتمالا پایانی قرارداد خود با فوتبال ایران ضمن گردش دور دنیا و رسیدگی به امور شخصی سمت سرمربی تیم ملی فوتبال ایرانرا هم یدک می کشد.

فدراسیون فوتبال با وجود انتقادهای فراوان در مورد رفتارهای کی روش در چند سال اخیر هنوز واکنش جدی در مورد او انجام نداده است و اصلا جرأت اظهار نظر در اینباره را نیز ندارد.

این موضوع کمی عجیب به نطر می رسد و در هیچ جای دنیا سرمربی اینچنینی یافت نمی شود مگر در ایران و فدراسیون فوتبال ما که رفتارش در قبال کی روش طبیعی نیست.

فعالیت های اقتصادی کی روش در آخرین سال حضورش در ایران نشان می دهد که احتمال تمدید هم وجود دارد و در آمد کی روش از تیم ملی فوتبال به عنوان یکی از گرانترین مربیان حاضر در جام جهانی او را راضی نکرده است و درآمدهای جانبی مانع از تمرکز لازم او برای تیم ملی فوتبال ایران شده است.

کی روش ما را شناخته است و دندان های ما را هم شمرده وگرنه به این سادگی از برندهای لباس ورزشی گرفته تا بانک و بیلبوردهای تبلیغاتی و ..استفاده نمی کرد، اما باید خیلی ساده لوح بود که باور کنیم تاج و فدراسیون فوتبال دستشان زیر سنگ کی روش نیست؟

کی روش احتمالا چیزهایی می داند که ما نباید بدانیم و فدراسیون فوتبال دوست ندارد این مرد بی اعصاب پرتغالی دهان باز کند.

قهر و نازهای کی روش در سال های اخیر در کنار نتایج خوبش کمرنگ شد اما این روزها کی روش بیشتر از فوتبال دلش با اسکناس های درشت است و این یعنی جام جهانی روسیه انتظار معجزه نداشته باشیم.

کی روش اگر از تیم ایران جدا شود و در تیم دیگری برود که با وجود نتایج قابل قبول در طول مربیگیری اش در ایران سود مالی هنگفتی را نصیبش می کند و اگر بخواهد بازنشسته هم شود برایش مهم نیست که در سال پایانی آنهم با تیم ایران نتایج قابل قبولی بگیرد یا خیر؟

به هر حال بهانه برای کی روش در مورد ناکامی احتمالی زیاد است.

مثلا نبود امکانات تمرینی و همکاری نکردن باشگاه های داخلی ....

دیر است اما دور نیست که گند ماجرا در بیاید که فدراسیون فوتبال چرا به کی روش باج می دهد.

از قدیم گفته اند ماه پشت ابر نمی ماند، فقط امیدواریم وقتی از پشت ابر در آمد هلال باشد، نه قرص کامل. چرا که در آن صورت تاج و دوستان باید با فوتبال خداحافظی کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر