logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۹:۳۴
[ شناسه خبر : ۵۸۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
یادداشت/ مقدم فر

چرا 22 بهمن 96 متفاوت است؟

-چرا-22-بهمن-96-متفاوت-است؟

مراسم 22 بهمن که همیشه به عنوان یک نماد بیعت مردم با انقلاب شناخته می‌شده، امسال بروز و ظهور فوق‌العاده‌ای پیدا خواهد کرد.

به گزارش موج رسا; روزنامه «جام جم» در یادداشتی از «حمید‌رضا مقدم‌فر» نوشت:

22 بهمن امسال از جهاتی با سال‌های قبل متفاوت بوده و این تفاوت هم به دلایل خارجی و داخلی، معنادار شده است.

امروز انقلاب اسلامی ایران در خارج از کشور موفقیت‌های شایانی داشته و تقریبا تمام پروژه‌ها و سناریوهای دشمن را با شکست مواجه کرده و همین باعث شده امروز ایران به قدرت بزرگ منطقه‌ای و بلکه جهانی تبدیل شود، به همین دلیل تلاش‌های فراوانی از ناحیه دشمنان 39 ساله جمهوری اسلامی ایران صورت می‌گیرد تا وانمود کنند مردم در آستانه 40 سالگی انقلاب از آن رویگردان شده‌اند.

آنها طی ماه‌های اخیر بسرعت در حال تبلیغ این هدف خود هستند و رسانه‌های آنها در این ارتباط جو روانی ایجاد کرده‌اند تا فضایی را در افکار عمومی داخل و خارج به نفع خود پدید آورند.

از سوی دیگر در داخل کشورمان هم فشارهایی که از ناحیه اقتصادی بر مردم تحمیل شده همچنین برخی ناکارآمدی‌های مسئولان، موجب شده است مردم به دلیل برخی مفاسد و تبعیض‌ها، اعتراض‌ها و گلایه‌هایی داشته باشند.

طی چند ماه اخیر دشمنان انقلاب سعی کردند از این اعتراض و ناراحتی مردم که بخش زیادی از آن به واسطه وارد کردن تحریم‌هاست به گونه‌ای القا کنند که این اعتراض‌ها به اصل انقلاب و نظام است، نه به برخی ناکارآمدی‌ها.

بر همین اساس بعد از آشوب‌های اخیر رسانه‌های بیگانه بشدت در حال تبلیغ هستند که به دنیا اعلام کنند مردم ایران نسبت به ارزش‌های انقلاب و اهداف آن رویگردان شده و نسبت به انقلاب بی‌تفاوت هستند.

با این‌حال مراسم 22 بهمن که همیشه به عنوان یک نماد بیعت مردم با انقلاب شناخته می‌شده، امسال بروز و ظهور فوق‌العاده‌ای پیدا خواهد کرد.

امسال با توجه به شرایطی که گفته شد حضور مردم می‌تواند پیامدهای بسیاری از جمله انسجام ملی، وحدت ملی، تولید امنیت و مایوس کردن دشمن را به همراه داشته باشد.

حضور با شکوه مردم می‌تواند بیش از سال‌های قبل برای کشور و انقلاب نافع باشد و ضمن مایوس شدن دشمن، زمینه‌ها و گام‌های بلندی در جهت رشد رفاه و امنیت کشور برداشته شود.

 

انتهای پیام/

منبع خبر: راه دانا

فرم ارسال نظر