logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۸:۴۹
[ شناسه خبر : ۵۸۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

پرسپولیس در یک قدمی قهرمانی لیگ هفدهم

پرسپولیس-در-یک-قدمی-قهرمانی-لیگ-هفدهم-

سرخپوشان پایتخت با پیروزی برابر صنعت نفت آبادان به کسب جام قهرمانی در لیگ برتر نزدیک تر شدند.

به گزارش موج رسا; سرخپوشان پایتختبه راحتی توانستند یکی از غیر قابل پیش بینی ترین تیم های لیگ برتر را شکست بدهند. 

صنعت نفت آبادان مقابل هواداران متعصب خود تیمی نبود که به راحتی به حریف خود نتیجه را واگذار کند اما شاگردان برانکو این تیم را شکست دادند تا جای حرف و حدیث باقی نماند. کمالوند که در جام حذفی  و در ورزشگاه آزادی تیمش توانسته بود پرسپولیس را حذف کند امیدوار بود این بار هم شاگردانش بتوانند در آبادان آن نتیجه را تکرار کنند اما این بار پروفسور بهتر عمل کرد تا یک برد شیرین به اندوخته سرخپوشان اضافه شود.

پرسپولیس خیلی زود به گل رسید و گل زود هنگام احمد زاده شیرازه برزیل ایران را از هم پاشید و باعث از بین رفتن تمرکز این تیم آبادانی شد. سیستم و چینش بازیکنان پرسپولیس به گونه ای بود که کمالوند و شاگردانش هر چه زدند به در بسته خوردند و تا پایان بازی نتوانستند حریف قدرتمند خود را تحت فشار قرار بدهند.

پرسپولیس در 23 بازی خود 54 امتیاز کسب کرد و بیش از 99 درصد راه قهرمانی را طی کرده است. براین اساس بعید به نظر می رسد سایر رقبا بتوانند دستان پرسپولیسی ها را از جام لیگ هفدهم دور کنند. 

این برد ارزش های دیگری هم داشت و اینکه پرسپولیسی ها مهاجم خود را در آستانه آقای گلی می بینند چرا که علیپور با 2 گل که به ثمر رساند دست نیافتنی تر شد. این مهاجم  اجازه نداد تا جای خالی طارمی حس شود و این موضوع برای هواداران دلچسب تر از نتیجه بازی بود که کسب شد. 

برانکو 7 بازی تا پایان فصل فاصله دارد و به طور حتم با این روند نتیجه گیری 4،5 بازی آخر این تیم تشریفاتی خواهد بود و پرسپولیس پس از سال ها در 2 سال متوالی قهرمان لیگ برتر فوتبال می شود.همچنین هواداران پرسپولیس به گفته افشین پیروانی حق دارند که سرود قهرمانی را زودتر از موعد بخوانند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر