logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۸
[ شناسه خبر : ۵۷۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان خبر داد

کشف بيش از سه هزار و 500 قرص‌ و داروي غير مجاز در زنجان؛کالای قاچاق میلیاردی به مقصد نرسید

کشف-بيش-از-سه-هزار-و-500-قرص‌-و-داروي-غير-مجاز-در-زنجان؛کالای-قاچاق-میلیاردی-به-مقصد-نرسید-

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان از كشف بيش از هزار و 500 قرص و داروي غير مجاز از يك عطاري در زنجان خبر داد.

به گزارش موج رسا; جعفر كردلو امروز با بیان اینکه در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي و ساماندهي صنوف ، طرح نظارت و كنترل بر صنف عطاري ها توسط ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومي در سطح شهر صائين اجرا شد، اظهار کرد: ماموران موفق شدند در بازرسي از يك واحد صنفي عطاري هزار 550 عدد انواع دارو و قرص غير مجاز و قاچاق كشف كنند.

وی با بیان اینکه  تداوم و تشديد اقدامات كنترلي و نظارتي پليس ادامه دارد، از عموم شهروندان خواست:در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را از طريق شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه استفاده از داروهاي قاچاق وغير مجاز سلامت افراد را به خطر مي‌اندازد، از شهروندار درخواست کرد: در برخورد با موارد مشكوك موضوع را به پليس اطلاع دهند.

*كشف انواع كالاي قاچاق به ارزش تقريبي يك ميليارد ريال در زنجان

كردلو در ادامه عنوان کرد:  در راستاي مبارزه با قاچاق كالا و حمايت از توليدات داخلي ماموران يگان امداد شهرستان زنجان و پليس اطلاعات موفق شدند از دو دستگاه خودرو و يك واحد صنفي، انواع كالاي قاچاق كشف كنند.

وي افزود : ماموران در راستاي مبارزه با قاچاق دو دستگاه سواري خودرو را متوقف و موفق شدند در بازرسي از آنها هزار و 706 ثوب انواع البسه، 21 هزار و 500 عدد انواع مواد محترقه و 36 هزار و 400 نخ انواع سيگار قاچاق كشف كنند.

منبع:عصر زنجان

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر