logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۴
[ شناسه خبر : ۵۷۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در سومین روز از جشنواره فیلم های فجر انجام می شود؛

اکران فیلم های امیر" "به وقت شام " و "چهارراه استانبول" در زنجان+ خلاصه داستان

اکران-فیلم-های-امیر"-"به-وقت-شام-"-و-"چهارراه-استانبول"-در-زنجان+-خلاصه-داستان

در روز سوم جشنواره فیلم "امیر" به کارگردانی نیما اقلیما، فیلم "به وقت شام " به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا و فیلم "چهارراه استانبول" اکران می‌شود.

به گزارش موج رسا; سومین روز از جشنواره فیلم فجر امروز 16 بهمن ماه در زنجان برگزار و سه فیلم اکران می شود.

علاقه‌ مندان برای تهیه بلیت‌ های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از طریق سایت سینما تیکت و یا از ساعت ۱۴ تا ۲۱ به گیشه سینما بهمن مراجعه کنند.

 گفتنی است،فیلم سینمایی «امیر» به تهیه کنندگی سید‌ضیا هاشمی و نویسندگی و کارگردانی نیما اقلیما، فیلمی در ژانر اجتماعی است که در خلاصه داستان آن آمده: یکی با کار، یکی با پول، یکی با زندگی، یکی هم با سیگار، همه خودشون رو میکشن. فقط راه هاشون فرق میکنه.میلاد کی مرام، هادی کاظمی، مصطفی قدیری، بهدخت ولیان، روشنک سه قلعه گی، وحید منافی، مهدی عامل هاشمی و سحر دولتشاهی ترکیب بازیگران این فیلم را تشکیل می دهند.

فیلم سینمایی «به وقت شام» به تهیه‌کنندگی محمد خزاعی، دومین همکاری مشترک ابراهیم حاتمی‌کیا و سازمان اوج است که برای نخستین‌بار در سطح اول سینمای ایران به صورت مستقیم به حوادث منطقه و اسلام تکفیری می‌پردازد.

این فیلم روایتگر داستان هواپیمای کمکی ایران برای سوریه است که برای فرود در فرودگاه دمشق دچار مشکل می‌شود و در آن هادی حجازی فر، بابک حمیدیان به همراه با جمعی ازبازیگران ایرانی، سوری و لبنانی مقابل دوربین رفته‌اند.

«چهارراه استانبول» ششمین ساخته سینمایی کیایی بعد از فیلم‌های «بعدازظهر سگی‌سگی»، «ضد‌گلوله»، «خط ویژه»، «عصر یخبندان» و «بارکد» است و مانند ساخته‌های قبلی این کارگردان، اثری پربازیگر محسوب می‌شود.داستان این فیلم مرتبط با حادثه ساختمان پلاسکو است که منجر به شهید شدن تعدادی از آتش‌نشانان شد.بهرام رادان، محسن کیایی، سحر دولتشاهی، ماهور الوند، رعنا آزادی‌ور، مهدی پاکدل، سعید چنگیزیان، پوریا رحیمی‌سام، بابک بهشاد، خسرو احمدی، تینو صالحی، حسین امیدی و با هنرمندی مسعود کرامتی گروه بازیگران «چهار راه استانبول» را تشکیل می‌دهند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر