logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۷
[ شناسه خبر : ۵۷۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیردرمان تامین اجتماعی استان زنجان:

ویزیت خارج از نوبت 120 هزار سالمندان در استان زنجان/ 3542 بیمار خاص در استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

ویزیت-خارج-از-نوبت-120-هزار-سالمندان-در-استان-زنجان-3542-بیمار-خاص-در-استان-تحت-پوشش-بیمه-تامین-اجتماعی-هستند

مدیردرمان تامین اجتماعی استان زنجان از ویزیت خارج از نوبت 120 هزار سالمندان در استان زنجان خبر داد.

به گزارش موج رسا; علی محمدی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان با بیان اینکه در کل کشور 72 بیمارستان متعلق به تامین اجتماعی است، اظهار کرد: ۲۸۸ مرکز سرپایی نیز در کشور به ارائه خدمات می‌پردازند که با این حساب ۳۶۰ مرکز درمانی در کل کشور داریم.   

وی با بیان اینکه 123 میلیون مورد مراجعه سرپایی به مراکز درمانی تامین اجتماعی شده است، ابراز کرد: در 10 ماهه امسال 870 هزار مورد بیمار سرپایی در مراکز درمانی تامین اجتماعی ویزیت شدند که از این تعداد 17 هزار مورد بستری، 4 هزار و 700 مورد موالید و 8 هزر مورد عمل جراحی بوده است.

مدیردرمان تامین اجتماعی استان زنجان با اشاره به طرح تکریم سالمندان خاطرنشان کرد: 120 هزار مورد ویزیت سالمندان خارج از نوبت در استان زنجان داشتیم.

وی با اشاره به اینکه با تامین اجتماعی استان زنجان با 230 پزشک، 35 درمانگاه و 12 بیمارستان طرف قرارداد است، عنوان کرد: در استان زنجان دو بیمارستان متعلق به تامین اجتماعی است.

محمدی با اشاره به اینکه 3 هزار و 542 بیمار خاص در استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، عنوان کرد: در 10 ماهه نخست امسال 4 میلیارد و 300 میلیون تومان برای درمان بیماران هزینه شده است.

وی با اشاره به بهسازی فضای داخلی بیمارستان، بازسازی محوطه مراکز تحت پوشش بیمه و طرح ارتقای هتلینگ تصریح کرد: طرح ارتقا هتلینگ سبب رضایت بیشتر مردم شده است.

مدیردرمان تامین اجتماعی استان زنجان با اشاره به ایجاد10 کانال ارتباطی مستقیم برای ارباب رجوع، دوره‌های توانمندسازی مدیران، کلاس های زایمان بی‌درد برای مادران باردار و سامانه فراگیر آموزش در مراکز اظهار کرد: 3 میلیارد و 300 میلیون تومان برای تجهیزات پزشکی هزینه شده است.

وی طرح حذف دفترچه های درمانی و طرح نظام ارجاع داخلی را از دیگر خدماتی عنوان کرد که در مراکز درمانی ارائه می‌شود.

محمدی با بیان اینکه بیمارستان امام حسین زنجان یکی از بهترین بیمارستان‌های کشور در ترویج زایمان طبیعی شناخته شده است، افزود: زایمان بدون درد و زایمان در آب در این بیمارستان مورد قرار گرفته است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر