logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۸
[ شناسه خبر : ۵۷۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

کاهش 18 دلاری قیمت جهانی طلا در هفته های اخیر/افزایش قیمت طلا همزمان با افزایش نرخ ارز در داخل کشور

کاهش-18-دلاری-قیمت-جهانی-طلا-در-هفته-های-اخیر-افزایش-قیمت-طلا-همزمان-با-افزایش-نرخ-ارز-در-داخل-کشور

رئیس اتحادیه طلا و جواهر در خصوص نوسانا قیمت طلا و سکه در کشور و دلایل آن اظهارداشت: امروز قیمت جهانی طلا به نسبت هفته گذشته 18 دلار کاهش قیمت داشته است یعنی هر انس طلا در یک هفته اخیر 18 دلار کاهش ، یعنی از هر انس 1350 دلار به هر انس 1332 دلار رسیده است.

به گزارش موج رسا; محمد کشتی‌آرای، رئیس اتحادیه طلا و جواهر در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص نوسانات قیمت طلا و سکه در کشور و دلایل آن اظهارداشت: امروز قیمت جهانی طلا به نسبت هفته گذشته 18 دلار کاهش قیمت داشته است یعنی هر انس طلا در یک هفته اخیر 18 دلار کاهش ، یعنی از هر انس 1350 دلار به هر انس 1332 دلار رسیده است.

وی در خصوص بازار طلا و سکه کشور نیز اظهارداشت: کاهش قیمت باید تاثیر مستقیمی روی کاهش قیمت طلا در کشور داشته باشد ولی میبینیم بر خلاف کاهش قیمت جهانی قیمت طلا در کشور با افزایش روبرو بوده است که این افزایش ناشی افزایش قیمت ارز در کشور است.

 رئیس اتحادیه طلا و جواهر ادامه داد: با توجه به اینکه قیمت طلا و سکه ناشی از محاسبه قیمت طلا و ارز است در حالی که قیمت جهانی طلا با کاهش مواجه شده ولی قیمت طلا و سکه در داخل کشور به دلیل افزایش قیمت ارز افزایش یافته است و باعث شده حدودا قیمت سکه  با ده هزار تومان  و هر گرم طلای 18 عیار هزار تومان افزایش یابد.

انتهای پیام/

منبع خبر: راه دانا

فرم ارسال نظر