logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۵
[ شناسه خبر : ۵۶۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان خبر داد

برگزاری 66 عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در زنجان؛دوره آموزشی پیشگیری از آسیب‌های فضای مجازی در 16 واحد تولیدی برگزار می شود

برگزاری-66-عنوان-برنامه-به-مناسبت-دهه-فجر-در-زنجان؛دوره-آموزشی-پیشگیری-از-آسیب‌های-فضای-مجازی-در-16-واحد-تولیدی-برگزار-می-شود-

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از برگزاری 66 برنامه در عناوین مختلف به مناسبت دهه فجر در استان زنجان خبر داد.

به گزارش موج رسا; محمد رضا یوسفی اظهار داشت: امسال نیز مطابق سنوات گذشته برنامه‌های متعددی همزمان با دهه فجر اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های مناسبتی دهه فجر در قالب روزشمار دهه فجر برگزار می شود ابراز کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان زنجان و دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه‌های اجرایی طی دهه فجر است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه افتتاح نمایشگاه عکس در هتلینگ بیمارستان امام حسین (ع) و امید ابهر با حضور مسؤولان کشوری و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا از جمله این برنامه‌ها است، عنوان کرد: شرکت و حضور جامعه کارگری استان در نماز جمعه از دیگر برنامه‌هایی است که در این ایام اجرا می‌شود.

یوسفی با بیان اینکه دیدار با خانواده کارگران سانحه دیده در کارخانجات و کارگران ساختمانی، برگزاری انواع مسابقات ورزشی مابین کارگران استان ( بانوان و آقایان) و برگزاری و افتتاح نمایشگاهی از دستاوردهای مراکز آموزشی و آموزشگاه‌های آزاد از دیگر برنامه‌های دهه فجر است، تصریح کرد: برگزاری دوره آموزشی پیشگیری از آسیب‌های فضای مجازی در 16 واحد تولیدی،  برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان در رشته دارت نیز از دیگر برنامه‌های این ایام است.

وی با بیان اینکه افتتاح تولیدی ادوات کشاورزی، افتتاح واحد دامداری و افتتاح واحد گلخانه‌ای از دیگر برنامه‌های اجرایی در طول دهه فجر است، افزود: همچنین بازدید اعضای کمیته کارگری ستاد بزرگداشت دهه فجر از واحدهای تولیدی و دیدار چهره به چهره کارفرمایان و کارگران نیز از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای دهه فجر است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان به برگزاری مسابقات ورزشی کارگران در رشته فوتبال دستی اشاره کرد و ادامه داد: نشست هم اندیشی تعدادی از روسای مراکز آموزشی با مدیران آموزشگاه‌های آزاد استان و اختتامیه جشنواره ورزشی کارگران واحدهای تولیدی و صنعتی کارکنان متبوع شهرستان از دیگر برنامه‌هایی است که طی دهه فجر اجرایی می‌شود.

یوسفی اضافه کرد: به همین مناسبت و برای هر روز نامی خاص پیش بینی شده است و از 12 بهمن امسال در دست اجرا قرار می گیرد.

منبع:عصر زنجان

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر