logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۲
[ شناسه خبر : ۵۵۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان خبر داد

کشف و ضبط بیش از 5000ثوب پوشاک قاچاق در زنجان؛ رشد 23 درصدی کشفیات کالای قاچاق در استان

کشف-و-ضبط-بیش-از-5000ثوب-پوشاک-قاچاق-در-زنجان؛-رشد-23-درصدی-کشفیات-کالای-قاچاق-در-استان

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان از از کشف و ضبط 5 هزاز ثوب پوشاک قاچاق در استان زنجان خبر داد

به گزارش موج رسا; مرتضی مییزی  با بیان اینکه کالای قاچاق به صورت مستقیم اشتغال جوانان را نشانه گرفته است، اظهار کرد: اولویت اول تعزیرات حکومتی استان زنجان مبارزه با کالای قاچاق است.

وی با اشاره به اینکه باخرید هر جنس و کالای ایرانی زمینه اشتغال جوانان ایرانی فراهم می شود، ابراز کرد: عدم توجه ایرانی ها به کالای ایرانی زمینه اشتغال افراد خارج از کشور را فراهم می کند.

مدیر کل تعزیرات جکومتی استان زنجان با بیان اینکه در برخورد با کالای قاچاق و قاچاقچی هیچ گونه اغماضی وجود ندارد، عنوان کرد: در 9 ماهه سالجاری تعداد 632 پرنده در بخش قاچاق کالا در تعزیرات حکومتی استان زنجان تشکیل شده است.

ممیزی در ادامه از کشف و ضبط بیش از 5 هزار ثوب پوشاک قاچاق در زنجان خبر داد و افزود: این تعدا محموله مکشوفه از از یکدستگاه خودروی اتوبوس کشف شده است.

وی با بیان اینکه ارزش کالای قاچاق مکشوفه ارزش محموله170میلیون ریال است، تصریح کرد:در این رابطه 2 نفر به شعب تعزیرات حکومتی استان زنجان معرفی شده اند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه در 9 ماهه سالجاری پوشاک بیشترین کالای قاچاق کشف شده در استان زنجان است، خاطرنشان کرد: میزان پرونده های ورودی به تعزیرات حکومتی استان زنجان در بخش کالای قاچاق در 9 ماهه سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد 23 درصدی مواجه شده است.

منبع:عصر زنجان

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر