logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۱
[ شناسه خبر : ۵۳۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

فعالیت‌های قرآنی در مناطق آسیب‌پذیر زنجان تقویت می شود/ قرآن بهترین اسلحه برای مقابله با دشمن

فعالیت‌های-قرآنی-در-مناطق-آسیب‌پذیر-زنجان-تقویت-می-شود-قرآن-بهترین-اسلحه-برای-مقابله-با-دشمن-

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: در مناطق آسیب‌پذیر باید فعالیت‌های قرآنی تقویت شود تا آسیب‌ها در این مناطق کاهش یابد.

حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری در گفت وگو با خبرنگارموج رسا; ، اظهار داشت: برنامه‌های قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان در دهه فجر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این برنامه ها در مناطق محروم شهر زنجان برگزار می‌شود،خاطرنشان کرد:محافل انس با قرآن کریم در مناطق محروم شهر زنجان نیز برگزار می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این راستا برنامه‌های حمایتی از حوزه قرآنی در مناطق هفت گانه محروم شهر زنجان در دستور کار است چراکه این مناطق آسیب‌پذیر هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری مسابقات قرآنی و تجلیل از اساتید پیشکسوت و توزیع بیش از ۳۰۰ جلد قرآن کریم در این مناطق خبر داد.

حجت الاسلام صفی یاری با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر تقویت بخش فرهنگی در جامعه،تصریح کرد:در این راستا فعالین قرآنی و چهره‌های قرآنی رسالت سنگینی بر دوش دارند.

وی گفت: قرآن مهم‌ترین و تأثیرگذارترین امر درزمینه توسعه فرهنگ دینی و اسلامی در جامعه است و رفع چالش‌های فرهنگی درگرو توجه بیشتر به قرآن و مفاهیم قرآنی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان ابراز کرد: قرآن بهترین اسلحه برای مقابله با دشمن است و در این میان در مناطق آسیب‌پذیر باید فعالیت‌های قرآنی تقویت شود تا آسیب‌ها در این مناطق کاهش یابد.

حجت الاسلام صفی یاری بیان داشت: فعالیت‌های قرآنی باید در زنجان که به‌عنوان پایتخت شور و شعور حسینی شناخته شده مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: تربیت نسل قرآنی از اهداف مهم تبلیغات اسلامی استان زنجان است و در این میان این سازمان بر تحقق این امر مهم مدیریت و برنامه‌ریزی لازم را دارد//ن.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر