logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۰
[ شناسه خبر : ۵۲۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 5 دقیقه ]

برانکو: قراردادم را روز پنج شنبه تمدید می‌کنم/ طارمی تمایل به جدایی از پرسپولیس دارد

برانکو:-قراردادم-را-روز-پنج-شنبه-تمدید-می‌کنم-طارمی-تمایل-به-جدایی-از-پرسپولیس-دارد-

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: توافقات نهایی با باشگاه انجام شد و روز پنج شنبه قراردادم را تمدید می‌کنم.

به گزارش موج رسا; برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از جلسه اش با مسئولان پرسپولیس اظهار کرد: توافقات نهایی با باشگاه پرسپولیسانجام شد و طبق برنامه روز پنج شنبه قراردادم را  به همراه دستیارانم تمدید می کنم.

او ادامه داد: یک جلسه خوب و عالی با مسئولان پرسپولیس داشتیم و در این جلسه گرشاسبی، حاج بیگی و دستیارانم هم حضور داشتند و خیلی از مسائل در این جلسه مطرح شد.  پرداخت مطالبات مالی  یکی از وظایف باشگاه در قبال کادرفنی بود که این مسئله امروز حل شد.

قرارداد پیروانی هم آخر هفته بسته می شود 

برانکو تصریح کرد: افشین پیروانی هم تاکنون بدون قرارداد با باشگاه همکاری می کرد که قرار است قرارداد پیروانی هم آخر هفته بسته شود.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: با توجه به اینکه روز آخر سال میلادی را سپری می کنیم، براین اساس مراحل تمدید قراردادم مقداری طول کشید اما پنج شنبه این موضوع نهایی می شود.

پیشنهاد قرارداد 2 ساله به طارمی دادیم 

او بیان کرد: محدودیت در جذب بازیکن داریم و یکی از موضوعات جلسه درباره قرارداد طارمی بود که من و پیروانی طرحی به مسئولان پرسپولیس پیشنهاد دادیم که قرارداد این بازیکن را به مدت 2 سال تمدید کنند. برای طارمی احترام قائل هستیم و این بازیکن برای پرسپولیس و فوتبال ایران مهم است.

طارمی پیشنهاد تمدید قراردادش را نپذیرفت 

برانکو بیان کرد: البته طارمی این موضوع را نپذیرفته که قراردادش را با پرسپولیس تمدید کند و به صورت کتبی اعلام کرده است که تمایل دارد فوتبالش را در خارج از کشور پیگیری کند. ما هنوز امیدوار هستیم که طارمی در تیم ما بماند. طارمی بازیکن حرفه ای است و باید خودش در مورد آینده اش تصمیم بگیرد.

تسویه حساب مالی جزء شروطم نبود 

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه تسویه حساب با او صورت گرفته است یا نه! تصریح کرد: بحث تسویه حساب مطرح نبود و این موضوع جزء شروط قراردادم نبود. طبیعی است که در 2 - 3  سال اخیر باید حساب و کتاب می کردیم و این موضوع هم در جلسه امروز انجام دادیم.

او ادامه داد:دستیارانم در طول 5 دقیقه بحث مالی شان حل شد اما برای من حل این موضوع یک مقدار طول کشید. فقط بحث زمان مطرح است و مشکل دیگری در مورد تمدید قراردادم وجود ندارد.

وضعیت نوراللهی به زودی مشخص می شود 

برانکو درباره وضعیت نوراللهی بیان کرد: وضعیت این بازیکن به زودی مشخص می شود و ما روی بازی این بازیکن حساب باز کردیم. به طور حتم با بازگشت نوراللهی، تیم ما هم تقویت می شود. همچنین او باید خدمت وظیفه اش را برای کشورش انجام بدهد.

بازیکنان از ترس زلزله بیرون از منزل خوابیدند 

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه گفته می شود زلزله تهران مانع تمدید قراردادش شده است، تصریح کرد: تفاوت من با بازیکنانم این است که من در زمان زلزله در رختخواب بودم اما آنها از ترس در بیرون از منزل خوابیده بودند.

طارمی به صورت عمدی اشتباه نکرد 

او درباره اینکه اقدام طارمی برای ترک پرسپولیس درست است یا نه! بیان کرد: وکیل طارمی در جلسه امروز حضور داشت و نظر این بازیکن را در جلسه مطرح کرد. طارمی در 2 سال اخیر بهترین بازیکن و آقای گل لیگ برتر بوده است و گل های او باعث شد که قهرمان شویم. طارمی ملی پوش است و همه بازیکنان اشتباه می کنند و او هم از این امر مستثنا نیست. این بازیکن به صورت عمد  اشتباه نکرده است و نمی خواست این مشکل برای خودش و باشگاه به وجود آید.

طارمی تاوان اشتباه خود را داد

او ادامه داد: طارمی جریمه شد و عواقب اشتباهش را هم دید و در سال منتهی به جام جهانی نمی تواند بازی کند. در حال حاضر او تاوان کارش را می دهد. تیم های فوتبال بارسلونا، رئال مادرید، آتلتیکو مادرید هم جریمه شدند و آتلتیکو مادرید به تازگی توانسته کاستا را به خدمت بگیرد. طارمی قراردادش تمام شده است و نمی خواهد در پرسپولیس بماند.

ما حق نداشتیم تراکتورسازی را ببریم !

برانکو درباره شکایت باشگاه تراکتورسازی از پرسپولیس گفت: من این موضوع را نمی دانم یعنی ما حق نداشتیم این تیم را ببریم که از تیم ما شکایت کردند. پیروزی 2 بر صفر برای آنها گران تمام شده است. شاید هم به علت تشویق هواداران ما ناراحت شدند. هواداران تراکتورسازی روز جمعه تیم محبوب خود را تشویق  و هواداران ما هم تیم محبوب خود را حمایت می کردند. من بازی استقلال و استقلال خوزستان هم دیدم و تماشاگران آنها هم تیم محبوب خود را تشویق می کردند. خوشحال هستم که با این پیروزی باعث شادی هواداران شدیم. بازی با تراکتورسازی، فولاد و  سپاهان  برای ما دربی محسوب می شوند و در نهایت دربی بزرگ ما با استقلال است. همه از دربی صحبت می کنند و برد در این بازی برایشان مهم است.

سرمربی پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: قراردادم با باشگاه پرسپولیس 2 ساله است اما اگر باشگاه پیشنهاد بدهد مدت قرارداد را بیشتر می کنیم. البته قرارداد 2 ساله منطقی است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر