logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۱
[ شناسه خبر : ۵۱۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر کل ثبت احوال استان زنجان خبر داد

ثبت 3 طلاق از 5 ازدواج رخ داده در زنجان

-ثبت-3-طلاق-از-5-ازدواج-رخ-داده-در-زنجان

مدیر کل ثبت احوال استان زنجان با بیان اینکه در شش ماهه سالجاری از پنج ازدواج رخ داده در استان زنجان سه مورد منجر به طلاق می شود، گفت: از پنج ازدواج شهری و 12.6 درصد ازدواج روستایی هر کدام به یک طلاق منجر می شود.

به گزارش موج رسا; سید علی شفیعی امروز در جلسه شوراي هماهنگي ثبت احوال استان زنجان با بیان اینکه در هشت ماهه سالجاری 13 هزارو 872 واقعه ولادت در استان زنجان به ثبت رسیده است، اظهار کرد: از این تعداد ولادت ها 2 هزارو 587 واقعه ولادت در شهرها و 4 هزارو 294 واقعه و ولادت در روستاهای استان زنجان به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در هشت ماهه سالجاری 3 هزارو 142 واقعه وفات در استان زنجان به ثبت رسیده است، ابراز کرد: از این تعداد وفات رخ داده در استان زنجان هزارو 931 نفر در شهرها و هزارو 211 نفر در روستای های استان زنجان به ثبت رسیده است.

مدیر کل ثبت احوال استان زنجان خاطرنشان کرد: 28.5 درصد از ولادت ها در استان زنجان به مادران در گروه سنی 25 تا 29 سال تعلق دارد.

شفیعی با بیان اینکه در نیمه نخست سالجاری در استان زنجان 5 هزارو 46 واقعه ازدواج به ثبت رسیده است، عنوان داشت: از این تعداد ازدواج  4 هزارو 5196 ازدواج در شهر ها و 527 ازدواج در روستای استان زنجان به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه طلاق تلخ ترین واقعه ای است که در ثبت احوال استان زنجان به ثبت رسیده است، افزود: در شش ماهه سالجاری 957 واقعه طلاق در استان زنجان به ثبت رسیده که 915 واقعه طلاق مربوط به نقاط شهری و 42 واقعه طلاق در روستاهای استان زنجان به ثبت رسیده است.

مدیر کل ثبت احوال استان زنجان با بیان اینکه از پنج ازدواج شهری یک طلاق و از 12.6 درصد ازدواج روستایی یک طلاق به ثبت می رسد، ادامه داد: در مجموع در استان زنجان از پنج ازدواج رخ داده سه طلاق به ثبت می رسد.

شفیعی با اشاره به اینکه کارت های ملی کاغذی تا پایان سالجاری اعتباردارد، اضافه کرد: واجدین شرایط دریافت کارت هوشمند ملی می توانند برای دریافت کارت هوشمند ملی خود به ایستگاههای دریافت کارت هوشمند ملی مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه تا به امروز 46.7 درصد از جمعیت استان زنجان کارت هوشمند ملی دریافت کرده اند، یادآور شد: 40 ایستگاه ثایت و یک ایستگاه سیار برای صدور کارت هوشمند کلی در استان فعال است.

منبع:عصر زنجان

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر