logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۹
[ شناسه خبر : ۵۰۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

امکان مجدد ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد

امکان-مجدد-ثبت-نام-در-آزمون-کارشناسی-ارشد

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: داوطلبانی که تاکنون نسبت به ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷ اقدام نکرده اند می‌توانند از روز ۳۰ بهمن ماه بار دیگر نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش موج رسا; حسین توکلی گفت: مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد ساعت ۲۴ روز گذشته به پایان رسید.

 وی افزود: به این خاطر که برخی از داوطلبان متقاضی موفق نشدند در این مهلت تایین شده ثبت نام کنند، فرصت مجددی برای ثبت نام و ویرایش اطلاعات داوطلبان فراهم شده است.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور با اشاره به آمار اولیه ثبت نام کنندگان در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷ خاطرنشان کرد: تعداد ۶۱۵ هزار و ۷۶۰ داوطلب برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷ اقدام کرده اند.

توکلی در خصوص زمان تایین شده برای ثبت نام مجدد داوطلبان متقاضی اظهارکرد: داوطلبان می‌توانند از روز ۳۰ بهمن ماه تا ۳ اسفند ۹۶ نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی و یا ثبت نام مجدد اقدام کنند.

وی در خصوص زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷ تصریح کرد: این آزمون طی روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ۹۷ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع خبر: راه دانا

فرم ارسال نظر