logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۷
[ شناسه خبر : ۴۹۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
در هفته وحدت محقق شد؛

تولید، تأمین و پخش 3500 دقیقه برنامه در صدا و سیمای مرکز زنجان

تولید،-تأمین-و-پخش-3500-دقیقه-برنامه-در-صدا-و-سیمای-مرکز-زنجان-

صدا و سیمای مرکز زنجان امسال در هفته وحدت بیش از  3هزار و 500 دقیقه برنامه را تولید و پخش کرد.

به گزارش موج رسا; معاونت سیما برنامه های مختلفی را برای این مناسبت تدارک دیده بود . سیما در این هفته برنامه شبانگاهی خود تحت عنوان گجه لر را به این مناسبت اختصاص داده بود . بعلاوه معاونت سیما در سایر برنامه های روتین خود از جمله برنامه خانواده با عنوان آلاچیق ، برنامه سلام زنجان نیز به این مناسبت به صورت ویژه پرداخت نمودند .

سایر برنامه های سیما نیز هر یک به فراخور موضوع به این مناسبت مهم پرداخت نمودند .در مجموع سیما بیش از 890 دقیقه با موضوع هفته وحدت ، برنامه تولید ، تأمین و پخش کرد.

معاونت صدا هم بیش از 2350 دقیقه برنامه در هفته وحدت تولید، تأمین و پخش کرد، رادیوی استانی نیز غالب برنامه به خصوص برنامه های پرشنونده خود از قبیل آخشاملار، آوای وصل، آی ایشیقیندا، ایشیقلی یول، جوان زنجانی، یاشایش و .... را به موضوع هفته وحدت اختصاص داده بود.

علاوه براین معاونت ویژه برنامه هایی مانند نسیم وحدت و رسول امین را نیز برای روز عید برنامه ریزی کرده و با مراکز مثل خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان نیز ارتباط های زنده ای را برقرار کرد .

معاونت خبر هم در کنار سایر معاونتهای تولیدی با تولید بیش از 280 دقیقه گزارش خبری تلویزیونی و رادیویی ، به موضوع این هفته پرداخت کرد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر