logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۳
[ شناسه خبر : ۴۷۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

تاج زنگ خطر را برای آسیا به صدا درآورد

تاج-زنگ-خطر-را-برای-آسیا-به-صدا-درآورد-

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در تازه‌ترین اظهارات خود مدعی شد در صورتی‌که با میزبانی ایران در مقابل عربستان موافقت نشود از لیگ قهرمانان آسیا کنار می‌رود.

به گزارش موج رسا; جلسه کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد و تا حدودی تکلیف برخی تیم‌ها برای دیدار‌های لیگ قهرمانان آسیامشخص شد.

عربستان و به دنبال آن امارات درخواست داشتند که دیدار‌های آن‌ها مقابل ایران در کشور ثالث برگزار شود و البته عربستان در دوره قبلی به منشور خود رسید و دیدار آن‌ها با نمایندگان ایران در کشور سوم برگزار شد.

این موضوع در حالی است که کنفدراسیون آسیا اهمیت ایران را در گرم نگه‌داشتن رقابت‌های آسیایی و بازار داغ تماشاگران و ... می‌داند.

در جلسه اخیر مقرر شد که بازی‌ها بدون هرگونه توجه به مناقشات سیاسی و کاملاً ورزشی در کشور‌های موردنظر برگزار شود.

نکته اساسی اینجاست که کشور‌های عربستان و امارات از نفوذ خود در کنفدراسیون آسیا استفاده خواهند کرد و احتمالاً این رأی را برمی‌گردانند.

رئیس فدراسیون فوتبال در اینباره معتقد است که باید حق خود را از کنفدراسیون آسیا بگیریم و در مقابل این هجمه ایستادگی کنیم چراکه اینجا بحث ملی در میان است.

مهدی تاج با قاطعیت تمام از کناره‌گیری تیم‌های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا خبر داد و این موضوع جای تقدیر دارد.

غیبت یک دوره‌ای ما در لیگ قهرمانان آسیا اتفاق خاصی را برای فوتبال رقم نمی‌زند، اما باید توجه داشت که اعتبار و اعتلای نام جمهوری اسلامی ایران فراتر از فوتبال و لذت‌های آن است.

هواداران فوتبال در ایران به‌ خوبی این موضوع را درک می‌کنند و باید تا آخر پای این اقدام بمانند.

اگرچه انصراف یک دوره‌ای از لیگ قهرمانان آسیا به‌ احتمال فراوان با محرومیت‌های دیگری نیز همراه باشد، اما باور کنید که شور ما تحریم‌های بزرگی را به جان خریده است و خم به ابرو نیاورده تا بتواند حقانیتش را در مبارزه با فساد، زورگویی و اجحاف به اثبات برساند.

تاج در این راه قطعاً تنها نخواهد بود و رسانه‌ها و هواداران فوتبال و ارکان اصلی جمهوری اسلامی قطع به‌ یقین در این راه تاج و فوتبال را حمایت می‌کنند.

تصمیم‌های غلط در فوتبال ما زیاد بوده است و انتقاد‌ها هم از فدراسیون فوتبال و مجموعه تصمیم‌گیرنده در فوتبال به‌ حداعلای خود رسیده است، اما این خاصیت ایران و ایرانی است که هر جا حق با ایران باشد ایستادگی، اتحاد و یکدلی حرف اول را می‌زند.

اینجا بحث سرخ و آبی و زرد نیست امروز بحث اعتبار کشور ایران است.کشوری که در اوج امنیت می‌تواند میزبانی تیم‌های همسایه را برای دیدار‌های فوتبال تأمین کند چرا باید به دلیل ناامن خوانی و یاوه‌گویی‌های عربستان میزبانی فوتبال در لیگ قهرمانان آسیا را از دست بدهد.

آقای تاج این بار راه را درست رفتی و تنها نخواهی ماند.

این لیگ قهرمانان آسیاست که بدون ما اعتبار خود را از دست می‌دهد پس نگرانی از این بابت وجود ندارد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر