logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۰
[ شناسه خبر : ۴۷۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

قانون بانکداری کشور نیازمند تغییر است

-قانون-بانکداری-کشور-نیازمند-تغییر-است

مدیر عامل بانک توسعه صادرات با اشاره به موضوع اصلاح نظام بانکداری کشور اظهارداشت: بحث اصلاح قانون بانکداری کشور در مجلس مطرح است و کمیسیون اقتصادی مجلس نیز کمیته ای را برای این موضوع تعیین کرده است تا قانون را اصلاح کنند.

به گزارش موج رسا; علی صالح آبادی ، مدیر عامل بانک توسعه صادرات؛ با اشاره به موضوع اصلاح نظام بانکداری کشور اظهارداشت: بحث اصلاح قانون بانکداری کشور در مجلس مطرح است و کمیسیون اقتصادی مجلس نیز کمیته ای را برای این موضوع تعیین کرده است تا قانون را اصلاح کنند.

وی در ادامه با اشاره به لزوم اصلاح قانون بانکداری کشور اظهارداشت : امروز با توجه به تحولاتی که در دهه های اخیر در سیستم بانکی دنیا اتفاق افتاده ضرورت دارد قانون بانکداری کشور نیز اصلاح و با متد های روز بانکداری جهان تغییراتی اساسی در انها رخ دهد که هم مطابق با بانکداری بدون ربا و اسلامی باشد و هم متناسب با تحولات بانکداری جهانی اصلاحات لازم بر قانون بانکداری کشور صورت پذیرد.

مدیر عامل بانک توسعه صادرات در خصوص زمان ارائه نظام بانکداری جدید در کشور تصریح کرد: هنوز اخبار قطعی در این رابطه دریافت نکرده ایم و باید مجلس هرچه سریعتر نسبت به اصلاح قانون بانکداری کشور که از سال 63 تا کنون تغییری در ان ایجاد نشده است اقدامات لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر