logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۰
[ شناسه خبر : ۴۶۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در پیامی مشترک؛

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان شهادت سردار خیراله صمدی را تبریک و تسلیت گفتند

نماینده-ولی-فقیه-در-استان-و-استاندار-زنجان-شهادت-سردار-خیراله-صمدی-را-تبریک-و-تسلیت-گفتند

 در پیامی مشترک؛ نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان شهادت سردار خیراله صمدی را تبریک و تسلیت گفتند  

به گزارش موج رسا;نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به همراه استاندار زنجان در پیام مشترکی، شهادت سردار شهید مدافع حرم، خیراله صمدی را تبریک و تسلیت گفتند.
 آیت اله علی خاتمی و اسداله درویش امیری در پیامی، شهادت سومین شهید مدافع حرم در استان زنجان، سردار شهید خیراله صمدی را به مردم استان زنجان و مسلمانان حق طلب جهان تبریک و تسلیت گفتند.


در متن این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
 
ولا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ     سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۶۹

شهادت هنر مردان خدا است و چه نیکو که این هنر در راه دفاع از کیان اسلام به کار گرفته شود. شهیدان مدافع حرم، مردان راستینی هستند که با شجاعت و غیرت ضمن دفاع از حریم حرم ولایت و امامت، با نیروهای اهریمنی داعش در خارج از مرزهای ایران اسلامی به مقابله می پردازند.

مدافعان حرم و شهدای دفاع مقدس، جان خویش را در راه دفاع از اسلام و دستاوردهای انقلاب اسلامی خالصانه نثار کردند و در مقابل دشمنان ایستادند و با شهادت مظلومانه خود و خون پاکشان درخت تنومند اسلام را در منطقه بارورتر نمودند.

اگرچه خبر فقدان این سردار بزرگ اسلام برای خانواده معظم ایشان و بازماندگان، اندوهی بزرگ است ولی راه پرفیض این مردان حق همواره ادامه خواهد داشت.

لذا شهادت پرافتخار سردار شهید مدافع حرم، خیراله صمدی را به محضر حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت شریف ایران ، شهروندان زنجانی و خانواده معظم و معزز آن شهید گرامی تبریک و تسلیت عرض می نماییم و از خداوند منان مسئلت داریم روح پاک ایشان را با مولایش امام حسین (علیه السلام) محشور فرماید.

علی خاتمی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان

اسداله درویش امیری
استاندار زنجان//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر