logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۸
[ شناسه خبر : ۴۵۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان:

۵۸۰ دانشجو امسال از استان زنجان در مراسم اربعین شرکت کردند

۵۸۰-دانشجو-امسال-از-استان-زنجان-در-مراسم-اربعین-شرکت-کردند

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان از حضور ۵۸۰ دانشجو از استان زنجان در مراسم اربعین امسال و برپایی یک موکب در مسیر پیاده‌روی زوار خبر داد.

به گزارش موج رسا; از نجف اشرف، امین بیات در جمع خبرنگاران در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی با بیان اینکه حرکت بزرگ اربعین یک سیل بزرگی است که برای خودسازی در مسیر حرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه چند سالی است که همه عاشقان امام حسین(ع) در این مسیر حضور پیدا می‌کنند، خاطرنشان کرد: این عاشقان لبیک دیگری به حرکت امام حسین(ع) گفته و در این مسیر حرکت می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به اینکه جمعه دانشجویی و فعالان این بخش نیز با دیگر اقشار مردم در این مسیر همراه هستند، افزود: بسیج دانشجویی دو سالی است که در این مسیر همراه مردم شده است.

بیات با بیان اینکه امسال با هماهنگی‌های انجام شده و همکاری دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها خروج دانشجویان تسهیل پیدا کرد، تصریح کرد: دانشجویان امسال با ثبت‌نام خود در دفاتر در نظر گرفته شده و امضای یک تعهدنامه مجوز خروج از کشور پیدا کردند.

وی با بیان اینکه امسال در مجموع ۵۸۰ دانشجو از استان زنجان در مراسم اربعین حسینی در عراق مجوز خروج از کشور پیدا کرده و خارج شدند، تصریح کرد: گروه‌های دانشجویی نیز با هماهنگی همراه با یکدیگر به سوی عراق و مسیر پیاده‌روی اربعین حرکت کردند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به اینکه حرکت گروهی دانشجویان در مراسم اربعین اثرگذاری و برکات خوبی در پی دارد، گفت: یک سری از دانشجویان نیز که توان کار را از سال‌های گذشته داشته‌اند در موکب‌های استان مشغول خدمت‌رسانی شدند.

بیات با بیان اینکه امسال سازمان بسیج دانشجویی کشور نیز یک موکب در عراق دایر کرد، گفت: دانشجویان ابهری نیز در عمود ۷۸۴ یک موکب برای خدمت‌رسانی به زوار اربعین حسینی برپا کردند.

وی با تاکید بر اینکه دانشجویان نیز به سهم خود حضور بسیار خوبی در مراسم اربعین امسال داشته‌اند، اظهار کرد: سعی شده تا اثرگذاری خوبی از سوی دانشجویان در این حرکت بزرگ شکل گیرد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر