logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۰
[ شناسه خبر : ۴۵۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در راستای خدمات دهی به زوار

فعالیت موکب حیدریه زنجان در مسیر بازگشت زوار تا دو روز پس از اربعین ادامه دارد

فعالیت-موکب-حیدریه-زنجان-در-مسیر-بازگشت-زوار-تا-دو-روز-پس-از-اربعین-ادامه-دارد

مدیر موکب حیدریه استان زنجان در مسیر بازگشت زوار از ادامه فعالیت این موکب تا دو روز پس از اربعین حسینی در کشور عراق و خدمات دهی به زوار خبر داد.

به گزارش موج رسا; از نجف اشرف، سید محمد مولایی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره همکاری بسیار خوبی با ما در رابطه با برپایی موکب در حیدریه عراق داشتند.

وی با بیان اینکه پیگیری‌ها برای استقرار این موکب در مسیر بازگشت زوار اربعین حسینی از تیرماه امسال آغاز شد، تصریح کرد: ستاد اربعین شهرستان خرم‌دره و ستاد اربعین شهرستان ابهر در کنار هم این موکب را برپا کرده و از تاریخ نهم آبان ماه استقرار پیدا کرده‌ایم.

مدیر موکب ائمه بقیه شهرستان ابهر با تاکید بر اینکه خدمات دهی ما به زوار از تاریخ ۱۲ آبان ماه آغاز شد، خاطرنشان کرد: این خدمات دهی تا ۲۱ آبان ماه ادامه داشته و روز به روز نیز خدمات ما افزایش پیدا کرده است.

مولایی با اشاره به اینکه برنامه پیش‌بینی شده ما ارائه خدمات مطلوب در روزهای بازگشت زوار است، گفت: این موکب در محلی است که زوار پیاده شده و بعد از این موکب بار دیگر با وسایل نقلیه حرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه دو شهرستان به صورت مشترک ۱۲۰ خادم خواهر و بردار دارند، ابراز کرد: این موکب به نام حسینیه منتظرالمهدی(عج) در عمود ۶۶۷ واقع شده و مالک این حسینیه که خود از اهالی تلعفر عراق است همکاری بسیار خوبی داشته و همه خانواده خود به زوار خدمات می‌دهند.

در ادامه محمود فیروزی مدیر موکب شباب سیدالشهدا(ع) شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه ۱۱ خواهر و ۳۴ برادر خادم از شهرستان برای خدمت‌رسانی به زوار به عراق آمده‌اند، گفت: اقدامات فرهنگی از جمله اقامه نماز جماعت، مراسم عزاداری و ... در این موکب برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی شده ۳۰ هزار پرس غذا در هر وعده در مسیر بازگشت به زوار خدمات ارائه کنند، ابراز کرد: در مجموع ۴۵ نفر آشپز در آشپزخانه مرکزی مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر