logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۲
[ شناسه خبر : ۴۵۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر حزب موتلفه اسلامی در استان زنجان:

حرکت عظیم اربعین توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند/ ادامه راه سیدالشهدا(ع)، اسلام را در منطقه پیروز کرده است

حرکت-عظیم-اربعین-توطئه‌های-دشمنان-را-خنثی-می‌کند-ادامه-راه-سیدالشهدا(ع)،-اسلام-را-در-منطقه-پیروز-کرده-است

دبیر حزب موتلفه اسلامی در استان زنجان با اشاره به مراسم اربعین حسینی گفت: حرکت عظیم اربعین توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

به گزارش موج رسا; از نجف اشرف، روح‌الله صمدی در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اباعبدالله الحسین(ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است، اظهار کرد: متوسلین به امام حسین(ع) طلب هدایت و نور از محضر آن حضرت دارند.

وی با بیان اینکه این راهپیمایی عظیم پیامهای مهمی دارد، افزود: نخستین پیام این حرکت این است که خون شهید همیشه باید زنده و حیات بخش باشد و این راهیپمایی‌ها جستجوی حیات ابدی در مسیر امام حسین(ع) است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی در استان زنجان بیان کرد: هم چنانکه 14 قرن قبل مولا و سید ما در برابر ظلم، ستم، استکبار و دین ستیزان ایستاد ما نیز باید در این مسیر ایستادگی و مقاومت کنیم.

وی با بیان اینکه باید در این مسیر از امام غایب تبعیت کرده و با نایب آن حضرت یعنی مقام معظم رهبری در مبارزه با صهیونیسم جهانی و استکبار بیت کنیم، گفت: به طور یقین هر حرکتی که در این زمینه انجام می‌شود با تفکر و تامل باشد یعنی به اهداف امام حسین(ع) فکر کنیم.

صمدی با اشاره به اینکه امام حسین(ع) پیروزی ابدی بر ظالمان و دین ستیزان پیدا کرده است، عنوان کرد: امروز قطره قطره خون آن حضرت به اقیانوسی از خون‌های حیات‌بخش تبدیل شده و جامعه اسلامی را احیا کرده است.

وی با تاکید بر اینکه مردم دنیا با نهضت حسینی آشنا شدند، خاطرنشان کرد: مردم دنیا با مشاهده شور و شعور حسینی که در اربعین دیده می‌شود با راه امام حسین(ع) آشنا می‌شوند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی در استان زنجان با بیان اینکه خداوند خون سیدالشهدا را زنده داشته است، اظهار کرد: به برکت همین خون پاک سیدالشهدا پای استکبار جهانی از ایران بریده شد و در منطقه نیز با الگو گیری از راه و رسم آن  حضرت اسلام پیروز شده است.

وی حرکت عظیم اربعین را خنثی‌ کننده توطئه‌های دشمنان دانست و بیان کرد: وقتی دشمنان اسلام  این شور و شعور حسینی و بصیرت را می‌بینند تکلیف خود را مشخص کرده و می‌فهمند که این  ملت آگاهانه در مسیر حق و هدایت قدم برمی‌دارد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر