logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۵
[ شناسه خبر : ۴۵۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان:

مراسم اربعین حسینی بر عزت شیعیان افزوده است/ موکب‌های استان زنجان خدمات خوبی به زائرین ارائه کردند

مراسم-اربعین-حسینی-بر-عزت-شیعیان-افزوده-است-موکب‌های-استان-زنجان-خدمات-خوبی-به-زائرین-ارائه-کردند

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به پیاده روی عظیم اربعین حسینی گفت: مراسم  اربعین حسینی بر عزت شیعیان افزوده است.

به گزارش موج رسا; سجاد خدایی با حضور در مراسم پیاده روی اربعین و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شرکت در پیاده‌روی اربعین توفیق بزرگی بوده که نصیب زائرین شده است، اظهار کرد: همایش اربعین یک پیاده‌روی ساده نیست بلکه یک حرکت عبادی-سیاسی است.

وی با اشاره به اینکه این مراسم هرسال با شکوه بیشتری برگزار می‌شود، ابراز کرد: خیل عظیم مشتاقان و ارادتمندان اباعبدالله‌الحسین(ع) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در این همایش بزرگ شرکت می‌کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان با اظهار اینکه مراسم اربعین نشان دهنده حق‌طلبی، آزادی خواهی و استکبارستیزی مردم بزرگ ایران و شیعیان جهان است، افزود: همه شاهدیم که روز به روز بر زیبایی و شکوه این همایش افزوده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مراسم  اربعین حسینی بر عزت شیعیان افزوده است، گفت: این حرکت عظیم پرچم اسلام را در جهان برافراشته است.

خدایی با بیان اینکه وظیفه دینی، ملی و مذهبی ما ایجاب می‌کند که در این مراسم حضور پیدا کنیم، عنوان کرد: باید به دست‌اندرکاران مراسم  اربعین خداقوت بگوییم که در این چند روز به زائرین خدمت‌رسانی کردند.

وی با اشاره به اینکه  مراسم اربعین هرسال منسجم‌تر و با برنامه‌تر برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در این مراسم موکب‌های استان زنجان خدمات خوبی را به زائرین اباعبدالله‌الحسین(ع) ارائه کردند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان اظهار کرد: افزایش تعداد موکب‌ها نشان دهنده استقبال و علاقه‌مندی مردم بزرگ بوده که امیدوارم در سالهای آینده نیز این خدمت‌رسانی با قوت بیشتری ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه استان زنجان در مسائل مختلف همیشه سرآمد بوده است، افزود: مردم رضایت خوبی از نحوه خدمت‌رسانی موکب‌های استان زنجان دارند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر